Gå til innhold

B-post

Junibrud

Anbefalte innlegg

VinterFru: så i det gamle forumet at du hadde svart at invitasjonene tok 4 uker med B-post!!! Da må jeg jammen revurdere B-posten...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Synes man bør koste på å sende invitasjonene som vanlig post jeg. Man sparer ikke såååå mye på å send det som B-post og det viktigste er vel at innbydelsene kommer frem i god tid?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo....

Hvis man sender ut 100 invitasjoner sparer man 100,- på sende de med B-post. Ikke mye å spare spør du meg. Heller smålig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Faktisk sparer man bare 50 kr på å sende B-post på 100 innbydelser innen Norge (og hvis innbydelsen er under 20 gr). Synes ikke det er så voldsomt å spare jeg, så vi kommer uansett til å sende innbydelsene som A-post. Synes det ser litt penere ut også enn å få en konvolutt med en B på utsiden!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke smålig synes jeg - men man kan da sjekke prisene. Jeg sender også mye B-post i jobben min og der tar det som Ragnhild sier 3-4 dager. Det er ikke C post dere har sendt det med siden det tar så utrolig lang tid ??? Jeg har også spurt posten om hvor lang tid det tar med B post og de sier det samme som Ragnhild - 3-4 dager.

Vi har forøvrig sendt våre invitasjoner med A post - men hvem bryr seg hvordan de er sendt. Det blir for mye pirk.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er Sunnmøringen i meg som sier "spar der det spares kan" hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Junibrud den 2002-02-26 10:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...