Gå til innhold

Hjelp, hvordan slette søkerlogg og internettlogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en låne pc som jeg egentlig skal levere inn i dag men jeg får ikke til å slette søker loggen og historikken på hvilken sider jeg har vært inne på og hva jeg har søkt på.

Det kommer for eksempel opp bruker navnet mitt på kvinneguiden om jeg går inn på logg på alt kommer opp automatisk.

Hvordan slette alt slikt noe det er internett explorer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last ned Ccleener gratis. Hak av alt i programmet så vil absolutt alt slettes. Programmet kan du bare avinstalere og slette etterpå. Bare spør hvis det er noe du lurer på etter du har lastet det ned.

Skrevet

I Internet Explorer..

Gå inn på Verktøy i menyen, under generelt, der finner du nettleser historikk. Trykk Slett og kryss av alle punkter.

Da skal alt forsvinne.

Skrevet

I Internet Explorer..

Gå inn på Verktøy i menyen, under generelt, der finner du nettleser historikk. Trykk Slett og kryss av alle punkter.

Da skal alt forsvinne.

Jeg finner ikke verktøy i menyen!

Jeg er vant til mozilla og der er det slik du beskriver at det står ei linje med

fil rediger vis historikk bokmerker verktøy hjelp

Lånepcen har ikke denne linjen. Det er kanskje noe jeg burde trykke på for å få den frem?

Skrevet

I Internet Explorer..

Da skal alt forsvinne.

Det vil ikke fungere. Det sletter kun loggen, ikke cookies eller søkehistorikk eller alt annet av småfiler som forteller hva dataen har blitt brukt til. Ccleener er veldig lett og fjerner ALT

Skrevet

Hvis man i tillegg staver Ccleaner rett, blir det mye enklere ;)

Her finner du det.

Skrevet

Hvis man i tillegg staver Ccleaner rett, blir det mye enklere ;)

Her finner du det.

Hehehe, takk skal du ha:-p Skylder på dårlig engelsklærer jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...