Gå til innhold

Har jeg det alt for travelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en kjempefin fyr i slutten av april, som jeg tilbrakte store deler av våren og sommeren med. Vi har fantastisk kjemi, både i sengen og ellers. Da høsten kom så flyttet jeg halve landet nordover, og med det så gikk jeg ut i fra at forholdet vårt var over, som en sommerflørt. Men vi fant begge ut at vi var alt for glad i hverandre til at vi bare kunne kutte kontakten, så vi har snakket mye på sms og msn.

Han gir tydelig utrykk for at jeg er "hans" på flere måter, kaller meg jenta si, eller ganske enkelt "min", og er viktig på at verken han eller jeg "holder på" med noen andre. For en uke siden var jeg på besøk hos han og det var helt fantastisk. Han presenterte meg for kompisene sine, vi gjorde mer kjæresteting enn tidligere (da vi for det meste holdt oss innendørs og hadde sex), og jeg følte for første gang at det var oss to, sammen.

Han kom med noen spøker som kunne tydes som spørsmål om hvos vi står og hva slags forhold vi har, men siden han ikke snakker seriøst om det vet jeg ikke helt hvor jeg har han. Jeg vet hva jeg vil ha, jeg er forelsket, men jeg er alt for usikker på meg selv til å klare å tro på at han egentlig vil ha noe seriøst med noen som bor så langt unna. Selv om han virker seriøs på at han er glad i meg og vil ha bare meg.

Lurer litt på hvordan jeg burde ta opp dette, for jeg begynner å forstå at dette ikke kommer til å gå noen vei hvis ikke en av oss åpner den store samtalen. Jeg trenger å vite om dette er noe han vil satse 100 prosent på, for hvis ikke kan jeg ikke fortsette å ha denne kontakten med han som jeg har nå. Men er det litt raskt å spørre om? Jeg har så lite erfaring på slike ting, har ikke hatt kjæreste siden den tiden man spurte før man kysset :fnise: Vi har jo vært på hverandre i 5 mnd nå, men jeg vet ikke.Vi er begge i begynnelsen av tjueårene.

Noen som har erfaringer og tips? Føler meg som en usikker skolejente igjen :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns 5 måneder uten å ha et avklart forhold høres ut som fryktelig lang tid jeg, så jeg syns absolutt ikke du går for raskt frem hvis du spør ham hvor dere står. Min teori er at jo lenger man holder på sånn som dere gjør nå, jo mindre sjanse er det for at det blir dere. Så spør, spør! :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Raindrops
Skrevet

Det at du føler deg som en usikker skolejente, er vel et av tegnene på en forelskelse. Synes ikke det vil ødelegge å snakke sammen; heller tvertimot. Nyt tiden og lykke til. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...