Gjest juni Skrevet 21. september 2010 #1 Del Skrevet 21. september 2010 Kan det være at noen bare oser sex? alle gutter/men som jeg kjenne vil bare ha sex med meg .... Selv mine søstres men som de er gifte med.. Og nå ble jeg anntastet av min egen onkel_D og jeg kan aldri dra ut på bye, for da svilmer det av menn rundt meg .. Men jeg er jo ikke pen:/ Jeg har symatrisk snnsikt ja, men brune store tenner og er 120kg. Jeg måtte slutte å gå på byen:/ Jeg har blitt voldtatt de 2 siste gangene jeg har vært ute... Oser jeg sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. september 2010 #2 Del Skrevet 21. september 2010 Overskriften beskriver innlegget ditt på en veldig treffende måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #3 Del Skrevet 21. september 2010 Tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #4 Del Skrevet 21. september 2010 Kanskje du bare virker veldig tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2010 #5 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, ingenting oser mer sex enn dårlig tannhygiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2010 #6 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vil heller tro lav selvtillit og "enkelt bytte"? Om du har muligheten til å ta et selvforsvarskurs er det muligens en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå