chimp Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Flere som ikke får logga seg på om dagen??? Hva kan det bero på???
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Skulle ikke hele MSN stenges for å bekjempe overgrep mot barn på nettet? Eller er det jeg som har misforstått noe?
chimp Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2003 Å!!! Oki! Ha'kke fått m meg d, jeg......
Tirell Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Skulle ikke hele MSN stenges for å bekjempe overgrep mot barn på nettet? Eller er det jeg som har misforstått noe? Jeg har forstått det slik at det er kun "MSN Chat" som skal stenges og ikke "MSN messenger". Hilsen ei som er pålogga messenger`n nå :D .
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Ok, beklager. Da er det sikkert jeg som har tatt feil
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Skulle ikke hele MSN stenges for å bekjempe overgrep mot barn på nettet? Eller er det jeg som har misforstått noe? Nei,dette stemmer ikke. Det er MSN chat som stenger,ikke messenger.
punkyB Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg får ofte ikke logget meg på - men da virker det litt senere. Så du kan jo bare vente litt og prøve igjen. Som de andre sier - msn skal fungere som normalt. jeg er også pålogget der nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå