Gå til innhold

Hotell natten før bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vi skal ikke gifte oss der vi bor, og kommer til å bo på hotell før bryllupet. Vi har bestemt oss for at vi ikke vil sove sammen natten før bryllupet, dvs. at vi skal sove sammen med forloverne våre.

Har bestemt oss for bryllupssuite, og lurer på om vi skal bestille den for to netter, slik at jeg og forloveren min sover der natten før, mens sambo + forlover sover på et annet hotellrom. Vurderer dette av litt praktiske årsaker, jeg skal ikke til frisør for å ordne hår + sminke, det skal ei venninne av meg gjøre, og tenker derfor at de er greit å ha et rom der vi kan gjøre alt dette på. Tenker også at det praktisk å slippe å bytte rom og flytte på alle tinga før vi drar til kirka. Samtidig så blir det kanskje litt rart, at jeg har sovet i "brudesenga" før bryllupsnatten ?

Hva tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest om flere som har gjort dette før :)

Synes det høres ut som en fin ide:) Dere må jo sove et sted uansett, og det er greit å ha litt plass når du fikser deg på "dagen din". ^^

Skrevet (endret)

Jeg har lest om flere som har gjort dette før :)

Synes det høres ut som en fin ide:) Dere må jo sove et sted uansett, og det er greit å ha litt plass når du fikser deg på "dagen din". ^^

Ja, er sånn vi tenker vi òg :) Men litt redd for å "ødelegge magien" på selve bryllupsnatten ved at jeg og forloveren min har sovet der natten før.. Men magien blir der nok allikevel :rødme:

Endret av MonThe
Skrevet

Jeg og forloveren min skal sove på hotell natta før, men det blir nok på et annet rom en bryllupsuita vi skal ha (mest fordi vi skal ha en fast pakkeløsning med spa hotellet tilbyr:))

Gjest Pippelipp
Skrevet

Vi gjorde det sånn som du beskriver det. Jeg tenkte også på det samme som deg, men det var ikke noe problem, jeg passet bare på å rydde sammen tingene mine sånn at jeg ikke hadde "flyttet inn", hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Hva med å få noen til å gjøre litt ekstra ut av suiten før brylluupsnatta? Vi var ikke på suitten natta før, men noen (søsken og venniner) hadde vært oppom og lagt på et par roser, favoittgodteriet vårt +noen andre morsome ting. Enkle ting som gjør det ekstra spesiellt :rødme: Selv har jeg vært med å strø rosenblader og kondomer utover senga til ei vennine og hennes man..

Skrevet

Hva med å få noen til å gjøre litt ekstra ut av suiten før brylluupsnatta? Vi var ikke på suitten natta før, men noen (søsken og venniner) hadde vært oppom og lagt på et par roser, favoittgodteriet vårt +noen andre morsome ting. Enkle ting som gjør det ekstra spesiellt :rødme: Selv har jeg vært med å strø rosenblader og kondomer utover senga til ei vennine og hennes man..

Det var en god ide!:)

Skrevet

Hadde nok droppet å ha bryllups rommet med forlover. Syntes det ødlegger mye av aha følelsen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...