Chiyo Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jeg skal flytte til England om to uker for å gå på univesitet og jeg vil gjerne skrive blogg. Men jeg vet ikke hvilken type blogg jeg skal bruke. Noen om har tips om nettside jeg kan bruke? Den skal være på Norsk tror jeg. Er det en norsk blogg side som er veldig kjent. Hvordan får jeg den til å se veldig kul ut? Pliis hjelp?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Jeg vil hevde at det er innholdet som teller. Leser selv en masse utvekslingsblogger, og de jeg kommer tilbake til er de som skriver ærlig og humoristisk om sine opplevelser i utlandet. "Kulhet" og en haug med bilder er på ingen måte en oppskrift på å få leseren til å returnere flere ganger Vet at flere har hatt problemer med blogg.no i utlandet, men blogspot og wordpress ser ut til å fungere bra
Gjest idakaroline Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Jeg har selv en sånn blogg hvor jeg forteller om åssen jeg har det i utlandet. Jeg bor selv i England det året her og blogger for å holde familien oppdatert på hva jeg gjør osv. Jeg har blogg hos Wordpress og er kjempe fornøyd! Har ikke opplevd noe tull enda! I tillegg har jeg passordbeskytta innleggene sånn at det kun er jeg som bestemmer hvem som skal få tilgang. Føler at jeg kan skrive litt mer ærlig, litt mer personlig og legge ut litt flere bilder en hva jeg ville gjort uten passord.
Chiyo Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Jeg har selv en sånn blogg hvor jeg forteller om åssen jeg har det i utlandet. Jeg bor selv i England det året her og blogger for å holde familien oppdatert på hva jeg gjør osv. Jeg har blogg hos Wordpress og er kjempe fornøyd! Har ikke opplevd noe tull enda! I tillegg har jeg passordbeskytta innleggene sånn at det kun er jeg som bestemmer hvem som skal få tilgang. Føler at jeg kan skrive litt mer ærlig, litt mer personlig og legge ut litt flere bilder en hva jeg ville gjort uten passord. Jeg har en gammel Wordpress blogg som jeg ikke bruker. Er det mulig å slette den?
Gjest idakaroline Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg har en gammel Wordpress blogg som jeg ikke bruker. Er det mulig å slette den? Det vet jeg faktisk ikke, men jeg vil tro at det skal gå an. Er ganske så ny på wordpress, så har ikke fått satt meg inn i alt som er der enda, men som sagt, jeg vil tro at det skal gå an ^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå