AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Heisann! Noen her som mottar arbeidsavklaringspenger? Hvor mye får dere utbetalt pr 14 dag? Noen som vet hvor mye jeg kommer til å få utbetalt? Får minsteytelsen fordi jeg ikke har hatt inntekt tidligere, men usikker på hvor mye det er...
Rosalie Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 http://www.arbeidsavklaringspenger.com/page13.php
Snop Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg får også minsteytelsen og har ca 4500 etter skatt hver 14. dag
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Heisann! Ser det er noen her som får aap. Hvor lang tid tok det etter dere søkte til dere fikk det? Jeg søkte 1.Juni, men fikk ikke meldekort før for 1mnd siden, altså jeg har sendt inn to. Snart blir det mitt tredje men ingenting skjer. Ingen beregning står det osv. Begynner å bli gaal nå, fordi jeg trenger SÅRT penger!
Topplue Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Jeg måtte vente litt over et år. Søk om sosialstønad i mellomtiden du.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Tuller du? Det kan du ikke mene. Brukte de 1 år på å få gitt deg penger? :O Ja jeg har søkt og får 1000 kr uken. Ikke det engang. Det er et rent h..... Overlever jo ikke på det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Heisann! Ser det er noen her som får aap. Hvor lang tid tok det etter dere søkte til dere fikk det? Jeg søkte 1.Juni, men fikk ikke meldekort før for 1mnd siden, altså jeg har sendt inn to. Snart blir det mitt tredje men ingenting skjer. Ingen beregning står det osv. Begynner å bli gaal nå, fordi jeg trenger SÅRT penger! Står du registrert som arbeidssøker? Hvis ikke, må du endre dette inne på dine sider da du ikke får AAP uten å stå som arbeidssøker. Har du fått innvilget AAP?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Ja jeg står som arbeidssøker og har fått innvilget aap. Min saksbehandler sluttet for noen uker siden og etter dette har ting tatt ufattelig mye lengre tid. Min nye saksbehandler sa for 2 uker siden at nå var pengene like rundt hjørnet. Men ingenting har skjedd. Jeg følger med på nav at de har fått meldekortene mine til riktig tid, men etter hvert som jeg sender nye "fjerner" de de gamle på listen. Og så står det på utbetalt penger : ingen beregning. Hvordan er det mulig!? De får jo kortene men likevell gjør de ingenting?
Snop Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Det samme skjedde med meg, de var rett og slett pga krøll i systemet til NAV. De mente de manglet noe informasjon som de egentlig ikke manglet jeg troppet opp på kontoret 2-3 ganger og den tredje gangen, når jeg gråt og spurte om veiledning til å be sosialen om penger fordi jeg var helt blakk, ble det fart på sakene og pengene ble utbetalt og etterbetalt på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå