AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Så, hva er in av sko nå i høst/vinter? :-)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 dessverre kilehæl som jeg bare er sykt lei av, selvom jeg har tre par selv. og skikkelig høye heler.sånn masse over ti cm. og så sånne nittitallsbootsaktig, asså snørestøvler med hæl. og sånne lave bikerbootsaktige sko og masse sånne nitti og åttitalls lave snøresko, spisse. (tror jeg er dårlig til å forklare....)
IdaEmilia Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 kilhæler, som hun over her sa. saueskinn, type aviator (akkurat som jakkene). eksempel fra burberry her ellers er overknees veldig aktuell til vinteren også egentlig, som forrige vinter. de skal helst brukes sånn at skjøret når over dem, så du ser ut som du har bukse og sko i ett (eeh...). Jeg vet ikke om jeg ville gåt for det. uansett så går vel aldri et par knehøye støvletter av moten, så hvis du ikke har noen fra før ville jeg investert i det:)
IdaEmilia Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 jeg synes også denne artikkelen var ganske bra og forklarende!
webmonster Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 jeg synes også denne artikkelen var ganske bra og forklarende! Hei denne siden kom jeg over og synes den var fin, litt om alt fra sko trender til filmer www.ingvildsverden.com
Charlie28 Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 for meg er akkurat hva jeg har lyst å gå med inn for meg Hehe... Alt som er varmt og praktisk når det er snø, og så det jeg føler for å gå i sånn ellers... Er jo sååå mye forskjellig, at skal en ting for at du er heeeelt ute av mote... KOmmer jo ann på om du dukker opp i platåsko, men ser jo søren meg ut som det og er inn igjen nå, så....
missLynch Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 ...bare UGGS`ene kan holde seg borte for godt nå, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå