Gå til innhold

Date med eldre mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date.

Er invitert med på kaffe av en eldre mann som jeg ikke kjenner, men som jeg har lagt merke til en stund nå.

Jeg er 23, han er 39.

Vi skal ta en kaffe først og jeg er veldig spent på hvordan samtalen kommer til å gå.

Noen som har tips?

Han har også to barn, ca 3-4 år og 10-12 år.

Han kommer ofte innom jobben med dem så det er jo ikke et dumt samtaleemne, eller?

Sleng ut tips til alt fra hva jeg burde til ikke burde gjøre! takknemlig for alt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta hans kommende førtiårskrise opp med en gang, så er dere ferdig med det, liksom?

(Dersom kjemien er der, bør vel ikke samtalen gå så tregt, tenker jeg.)

Skrevet

Hahaha, ja du er kjapp ;)

Men daten var fortreffelig :)

Samtalen gikk lett, mye spøk og jeg traff mye av familien hans ute (liten plass til by å være)

Men..det er ikke noe annet enn en date, kanskje flere, men bare for å ha noen å hygge seg sammen med.

Hvorfor så mange fordommer rundt det?

Skrevet

Jeg har ingen fordommer. Liker menn som er en del år eldre enn meg. Derimot tenker jeg at man ikke skal fundre så mye på hva man skal snakke med en (interressant) mann om.

Skrevet

Trodde du mente en som var rundt pensjonsalder jeg... Eldre mann... Når jeg selv er et par år eldre enn denne mannen du skal ut med, og jeg ser på meg selv som ung fortsatt så er jo ikke dette en eldre mann! Men eldre enn deg TS - ja!!

Hvis du selv er nogenlunde moden og ikke snakker som en fjortis så går dette helt fint!

Det er ikke noen spesielle temaer du ikke bør snakke om eller noen du bør snakke om! Det er hvordan du er som person som danner grunnlaget for hva han ser i deg og om han trives i ditt selskap.

Snakk om det som interesserer deg, ting du er opptatt av og vis interesse for ham og det han er opptatt av!! Det er ingen oppskrift på dette. Du trenger ikke planlegge på forhånd hva samtalene skal handle om.

Skrevet

Ikke snakk om: Mote, sminke, ekser, hvor full du var sist du var ute, ting med deg selv du er misfornøyd med (Type; "Jeg har sååå store lår assa!"), bryllup, babyer/barn du evt ønsker... Og annet 14is snakk...

(PS: Han er sikkert ferdig med både giftemål og barn siden han har en 3-4 og en på 10-12. Bare så du ikke går på en smell i tilfelle du ønsker deg barn i fremtiden.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...