Gå til innhold

vindusfolie- hvor har de det? Andre steder enn onlinebutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på jakt etter vindusfolie- har søkt og sett at det finnes noe gamle tråder om det her inne, men det gjelder mest internettbutikker- og her er gjerne frakten dyrere enn selve folien. Jernia og jernvarebutikker er nevnt, men jeg har vært innom hver eneste av disse i Bergen sentrum og ingen har.. Ikea er også nevnt, men tror ikke de har dette i sortimentet sitt lenger- har lett etter det både på internettsiden og på varehuset..Noen som vet om andre steder de har dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på denne, er på jakt etter det samme. :)

Skrevet (endret)

Edit: Foreslo IKEA, men det hadde du allerede skrevet om...

Endret av Rosalie
Skrevet

Jeg har sett at flere nevner IKEA, men jeg finner ingenting på nettsidene deres. Er det noen som hadde orket å linke?

Skrevet

Det er ikke mer enn noen måneder siden jeg så det på Ikea i Oslo hvertfall :)

Gjest Consensio
Skrevet

Bare lurer litt, tror ikke jeg har sett dette hos noen før.

Er den helt hvit? Så man ikke kan se ut?

Er den lett å ta den av igjen, med tanke på at man leier leilighet?

Skrevet

Malebutikken i øverste etasje på bystasjonen har! De har faktisk ganske godt utvalg av forskjellige typer også :)

Du kan få den helt hvit, eller i forskjellige mønster.

Ikke noe problem å ta av og på.

Skrevet

Prøv velassorterte fargehandlere. Vet at der jeg jobbet før, så hadde vi i mange ulike typer og farger.

Ellers er et tips for å få det frostet å smøre surmelk på vinduet.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Jeg kjøpte sånt på en byggvarebutikk, enten Byggmakker eller Byggmix, tror jeg... De hadde flere ruller med forskjellig mønstre. Jeg kjøpte pr meter og det var billig. Den var litt vrien å sette på, og lett å dra av igjen for å korrigere... Så tror ikke den skal være vrien å fjerne. :-)

Spør i butikker der de har lakk/maling, dørhåndtaker, knagger og knotter osv. Der har jeg sett sånt tidligere. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...