Gå til innhold

kjøpe klær til seg selv på barneavdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å handle klær til seg selv på barneavdelinger?

Jeg er 23 år og 160 høy. Leter etter høst/vinterjakke, og har funnet en fin i en barneavdeling. Burde jeg gå for den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, og har en annen tynn og smal veninne som også har gjort det :) Men det er somregel litt teit snitt, hvis ikke hadde jeg sikkert sjekket der oftere :)

Skrevet

Om du liker jakka er det vel bare å kjøpe den, selv om den er fra barneavdelinga. Jeg har kjøpt noe småtteri (t-skjorter o.l) fra barneavdelinga selv. De er billige og snittet passer perfekt! :)

Skrevet

Det er bare å handle! De fleste barneklær beregnet på de største barna ser jo ikke ut som typiske barneklær for tiden. Dessuten er de jo ofte billigere, som nevnt over her :) Kan ikke tenke meg at noen legger merke til det.

Hva er galt med å kjøpe klær som passer? Så lenge den ikke har prinsessemerker eller liknende spiller det da vel ingen rolle hvilket stativ den er funnet på?

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjøper ting på barneavdelingen av og til selv jeg. Har aldri sett på det som rart eller teit, så lenge plaggene ser bra ut.

Skrevet

Kjøper konsekvent trenings/sportstøy på barneavdelingen jeg. Sparer mye penger på den måten :)

Skrevet

Jaaaa!! Genialt! Er såååå mye billigere også :)

(eneste du kan risikere er å møte på en unge som tilfeldigvis går i samme jakke som deg... meeen.. viss du ikke bryr deg, så go for it! :)

Har gjordt det selv, og synes det er helt supert det.. :)

Skrevet

Når jeg var litt yngre og tynnere gjorde jeg det! Og om man bruker under str 38 i sko så finnes det mange fine sko til en rimeligere penge!

Skrevet

Bare kjør på ;) Kjøper også klær på barneavdelingen en gang i blant.

Skrevet

Ser ikke problemet med å handle klær på barneavdelingen! Hadde sikkert gjort det selv om klærne hadde passet meg. Så lenge du holder deg unna stativene med Hello Kitty burde det gå greit ;)

Skrevet

Har også handlet jakke i barneavdelingen. Helt genialt :Nikke:

Skrevet

Jeg har fryktelig lyst, men føler betjeningen ser så stygt på meg med en gang jeg beveger meg borti der! Jeg har liksom ingen unge på hofta, i vogn, eller ved siden av meg.... :snurt:

Skrevet

Spørr om de kan pakke det inn for deg når du finner noe du vil ha, så tror de det er en gave :ler:

Skrevet

Spørr om de kan pakke det inn for deg når du finner noe du vil ha, så tror de det er en gave :ler:

Smart :ler:

Skrevet

SMART :nigo:

Skrevet

Hvis jakka er fin, ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe den: :)

Jada, gjør det selv innimellom, men burde egentlig gjøre det oftere. Blir overrasket over prisene hver gang :jepp:

Fniser kanskje litt inni meg de gangene jeg bruker buksa der merkelappen inni er sjokkrosa og det står "girls girls" på den. :fnise: - Men det er det jo stort sett bare jeg som ser.

Skrevet

eh, betjeningen SER stygt på deg fordi du ikke har med barn? for det første, de ønsker bare å selge, for dem er det et fett HVEM som skal ha tøyet. Og for det andre, jeg draar som regel ikke med meg ungene når jeg handler, mye greiere å gå uten...

(min svært lille mamma på 72 år kjøpte seg skinnjakke i barneavdelingen på kappahl i høst forresten...)

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å kjøpe klær i barneavdelingen. For min del spiller det ingen rolle hvor klærne kommer fra så lenge de ser bra ut og sitter fint på. At prisene er lavere er heller ikke negativt...

Skrevet

I sommer ble svigermor sendt på barneavdelingen av personalet i en klesbutikk, fordi hun lurte på om de hadde hvite capri tights.. Personalet mente at den største str på barneavdelingen fint kunne passe henne. Tror hun endte opp med noen fra barneavdelingen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...