Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en plass man kan se swatcher av NYX produkter? Utenlandske sider kanskje? Tenker spesielt på øyenskyggene. De har så mange, vanskelig å velge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror heidioksendal.com og Heidilarsen.blogg.no blant annet har testet ut nyx øyenskygger med swatches, du kan jo gå inn å skjekke :)

Skrevet (endret)

heidioksenal.com holder på med en innleggsserie med swatches og evaluering av de ulike NYX skyggene hun har akkurat nå. Så ta deg en tur innom siden og leit :) Har både brune, grønne, blå og rødlilla toner, med bilde og hva hun liker eller ikke liker.

herser du innleggene

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Så det, men syns bildene var så dårlige.. Finnes det ikke noen bedre swatcher på utenlandske sider?

TS

Skrevet

Nå har jeg tatt noen bildesøk og finner ikke noe bedre desværre... Enten er de med overdreven blitsbruk så alle fargene ser selvlysende hvit ut eller så er det feile produkter.

Men om du søker etter nyx eyeshadow swatches på google og ser etter sider, så kan det være du finner noe bedre...

Skrevet

What? Nå ble jeg nesten litt lei meg. Syns bildene og swatchene mine er veldig gode jeg! Har lagt mye arbeid i dem også :)

Skrevet

Jeg tror ts er litt i overkant kravstor, så ikke bekymre deg ;) De er av de desidert beste swatchbildene der ute!

Skrevet

Enig med lykkeliten, jeg liker veldig godt swatchene dine, så fortsett med det :)

Skrevet

Du har skikkelig gode bilder av produktene Heidie. Keep on doing the good work!

Skrevet

Skjønar ikkje korleis nokon kan meine at swatchane til Heidi er dårlege?!

Skrevet

Heidi sine swatches rocker min verden. :happy:

Ellers synes jeg hun her har swatchet det meste av Nyx.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...