Miss Desiree Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 (endret) Hva er ditt favoritt merke innen make-up? Hvilket merke har du mest sminke fra? Mitt må være clinique, tror jeg Har både foundation, mascara, øyenskygge og lipgloss derfra Endret 21. september 2010 av Miss Desiree
Annie19 Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Mac, utan tvil Alt eg har prøvd derfrå er eg veldig fornøgd med!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Hva gjør MAC så bra? Har aldri prøvd det.
MonThe Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Lker veldig godt foundation og blush/solpudderet til Clinique! Ellers bli det "billigmerker" som Loreal/Maybelline når det kommer til mascara og øyenskygge, synes de har mange gode produkter og fine farger
Honesty Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Dior, Chanel og Bobbi Brown, samt Guerlain får flesteparten av mine stemmer. MAC er fint for utvalg, men jeg er ikke alltid like imponert over kvaliteten.
Gjest Anjelika Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Jeg har ikke mest av et merke faktisk, når jeg tenker meg om er alle favorittene mine fra forskjellige merker. Men liker kanskje best Chanel, MAC og Lancome, sånn generelt. Er Clinique bra på sminke? Må innrømme jeg har prøvd særs lite derfra, uten at jeg helt vet hvorfor. Hørt fine ting om foundationene deres og har også prøvd en som var grei (men bommet på fargen), men har aldri falt meg inn å prøve en øyenskygge eller mascara derfra. Er det noe å anbefale altså?
Miss Desiree Skrevet 21. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. september 2010 Mascarene fra clinique er veldig bra, syns jeg. Blant annet high impact og high impact curling mascara Har ikke prøvd sist nevnte , men har hørt mye positivt om den... Ellers er andre produkter midt på treet...
Miss Desiree Skrevet 21. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. september 2010 (endret) Har heller ikke prøvd noen produkter fra mac før, men skal kjøpe mine første til helgen :rødme: Handlelisten er slik: - Mac gel liner - Mac paint pot - Mac creme d`nude lipstick Dette er det jeg har foreløpig, noe annet jeg burde ha med? Endret 21. september 2010 av Miss Desiree
Jade Skrevet 21. september 2010 #14 Skrevet 21. september 2010 (endret) Er vel Everyday minerals jeg har mest fra. Favorittfoundationen min er derfra, og så har jeg haugevis med øyenskyggesamples derfra uten at jeg synes de skiller seg spesielt ut fra andre, så lenge man bruker primer. Utenom det, så har jeg sansen for Clinique, og har min Holy Grail mascara derfra + har nettopp prøvd en concealer derfra som jeg så langt er kjempefornøyd med (har aldri skjedd før!)! Nå har jeg bestilt en gru med øyenskygger fra NYX, så får vi se om det blir noen ny favoritt der. Endret 21. september 2010 av Jade
smalls Skrevet 21. september 2010 #15 Skrevet 21. september 2010 Jeg liker sminken fra Clinique veldig bra Å prisen er ikke så gale heller. Ellers liker jeg veldig godt solpudderet fra Guerlain.
hufsa! Skrevet 21. september 2010 #16 Skrevet 21. september 2010 Har heller ikke prøvd noen produkter fra mac før, men skal kjøpe mine første til helgen :rødme: Handlelisten er slik: - Mac gel liner - Mac paint pot - Mac creme d`nude lipstick Dette er det jeg har foreløpig, noe annet jeg burde ha med? Kostene er jo superbra og beste øyenskygger jeg noen gang har prøvd!Kasta alt annet av skygger,kun Mac på meg.Takket være de her på KG blir det myye netthandel ;-)
Frua Skrevet 21. september 2010 #17 Skrevet 21. september 2010 Jeg har sminke fra mange ulike merker men hver gang jeg tester noe nytt fra MAC så har det en tendens til å bli en favoritt.
Quirky Skrevet 21. september 2010 #18 Skrevet 21. september 2010 Har makeup fra svært mange forskjellige merker, men favorittmerkene akkurat nå er MAC, Make Up For Ever og Sugarpill.
Marie38 Skrevet 21. september 2010 #20 Skrevet 21. september 2010 Største favoritten er Chanel, så Guerlain, Nars og Bobbi Brown.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå