AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #1 Del Skrevet 21. september 2010 Har dere smakt kald havregrøt før? Tenkte å lage havregrøten (kokt på melk og vann, 50/50) i kveld, oppholde den i kjøleskapet i natt, og spise på jobben i morgen tidlig. Skal trene før jobben (kl 6), så derfor kan jeg ikke spise den før jeg drar. Men tror dere at kald havregrøt er greit å spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. september 2010 #2 Del Skrevet 21. september 2010 det er helt greit å spise, tørt og tungt å spise om du ikke lar det mykne litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 21. september 2010 #3 Del Skrevet 21. september 2010 Syns det er kjempegodt :o) Og jeg syns også havregryn med melk er godt også, spiser det mest egentlig. Sjelden jeg gidder å varme det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #4 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg tåler kun kokt melk, så må nok koke grøten ja Tusen takk for svar! Da prøver jeg kald grøt i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå