Gå til innhold

Invitasjoner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal lage invitasjonene selv (med mine titusen tommeltotta) :blunke:

Det jeg lurer på er om noen av dere vet hvor lang tid dere brukte på å lage feridge deres?

Vet det kommer an på hvordan de skal se ut osv., men våre kommer til å være ganske enkle.

Vet ikke om jeg skal begynne før jul eller vente. Regner med å sende dem ut ultimo mars eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hvor mange du skal lage også da....? :lol:

Skrevet

Gjør det jo før jo heller! Greit å være ferdig med det, sant :) Og lag bordkort i samme slengen, og sangomslag/forsider hvis du skal lage dette selv også... Det blir mer enn nok å styre med den siste tiden før bryllupet, gjør det nå hvis du har tid og inspirasjon!

Skrevet

Jeg skal vel lage bortimot 70 stykker av alt det som ble nevnt tenker jeg.

Ja, det er jo greit med alt som er gjort. :)

Må vel ta meg en tur på Panduro eller Bindersen eller no sånt å se hva de har.

Skrevet

Viss du har sjans til å setje av ganske mange timar når du først held på, går det fort! Me brukte liksom ein time her og eit par timar der, og holdt på i nokre veker... Men me hadde sånn embossing-greier då, som skulle 'sviast', så det tok litt ekstra tid...

Lykke til iallefall! :wink:

Skrevet

Inviter noen venner og lag de på en helg. Da har dere det hyggelig smmen og det blir gjort

Skrevet

Jeg skal ordne med invitasjonene før jul, ser for meg at det er en perfekt aktivitet for mørke høstkvelder :D Dessuten har jeg bestemt meg for at jeg skal stresse minimalt med forberedelsene, og dermed er det lurt å begynne tidlig!

Skrevet

Jeg innrømmer det: Jeg skal begynne i dag! Gleder meg til å komme i gang. Vi skal sende ut invitasjonene rundt nyttår så folk kan vite om bryllupet før de planlegger sommerferien sin. Jeg regner med at jeg blir altfor tidlig ferdig, men klarer ikke vente lenger :oops:

Skrevet

Vi var i en bokhandel i går (Ark), og der hadde de noen nye klistremerker med gull- og sølvskrift hvor det sto Takk, Velkommen og litt sånt forskjellig. De hadde også symboler (hjerter, gifteringer (veldig synd det var så få pr ark av de gifteringene) i samme farger.

Kostet 25kr pr ark, og det var ca 20-22 merker pr ark.

Anbefales, veldig stilig!

Vi lagde bordkort i går, ble helt ferdig, til og med! Brettet et nesten-kvadratisk stykke hvit kartong i to, hvor vi hadde klistet to røde hjerteklistremerker midt på bretten, tegnet rundt med tynn, svart penn og klippet rundt. Skrev på kortene med gulltusj. Ble kjempefint!

Skrevet

Spør Mother of the Bride.....Hun lager nemlig våre........ :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

AHA! Mogleg at eg er litt treig, men er Mother of the Bride mamman til Tex?!?!? Kult!

Skrevet

Vi lagde invitasjonenen våre ferdige i slutten av februar (giftet oss 21.06.03) og brukte noen uker på å lage disse. Men så hadde vi valgt å lage en egen bryllups-cd som invitasjon, så det tok ganske lang tid å sette sammen musikk, brenne cd, lage cover, klippe til og pakke alt for sending.

Men har du lyst så er det bare å begynne å lage, det er litt gøy og så kan det tenkes at det tar lenger tid enn hva du forutså :D (det gjorde det for oss i alle fall).

Lykke til :D

Skrevet
AHA! Mogleg at eg er litt treig' date=' men er Mother of the Bride mamman til Tex?!?!? Kult![/quote']

...i tilfelle så er eg like treig! Så artig! (Burde kanskje ha skjønt det då Tex snakka om at mamma'n skulle sy sløret, og MotB la ut linkar både her og der med mønster til slør... :lol: )

Skrevet

Hvordan kan dere tro det..........

:rodme:

Skrevet

Hmm... ein kikk i 'mimreboka' di kan jo hjelpe på... :wink::ler:

Skrevet

Jeg holdt på en hel helg, men det var kjempe gøy. Resultatet ble også meget bra, og det var hyggelig når familie og venner kun tok kontakt for å si at de likte innbydelsene. (de skal nemmelig gi svar til våre foreldre) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...