Reina Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Har noen prøvd produktene til Oriflame? Bra/dårlig? Har hørt at de ikke blir testet på dyr, og sånt, lurer på om jeg skal prøve noe herfra, om det faktisk er bra?!
Mette Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Det lille jeg har prøvd, har vært veldig bra.
Gjest Reina, ikke innlogget Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 Det lille jeg har prøvd, har vært veldig bra. Hva har du prøvd for noe? Jeg er blitt medlem
Anki1971 Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 Jeg liker oriflame-varene kjempegodt Såpass godt at jeg har blitt medlem der og handler billigere nå :D
Miss Marple Skrevet 10. november 2003 #6 Skrevet 10. november 2003 Så vittig, tenkte akkurat jeg skulle lage en tråd om dette. Jeg har vært medlem en stund, og er så midt på treet fornøyd. Swedish Care renseserien fungerer dårlig på meg, reagerer med å få fullt av små prikker når jeg bruker produktene. Den blå sminkeserien (husker ikke hva den heter) synes jeg heller ikke er helt optimal, men den dyrere serien, den med de helt fantasiske kulene, er veldig bra, synes jeg. Ellers så er fotkremen helt fantastisk! Og øyenskyggene/leppestiftene er også gode, med tanke på at de faktisk ikke koster så mye. Mange er veldig fornøyd med den retinolkremen man får når man melder seg inn, men den fungerte dårlig for min del. Men ansiktsmaskene er kjempegode!
Anki1971 Skrevet 10. november 2003 #7 Skrevet 10. november 2003 Jeg liker best den NSC-serienn eller hva den heter jeg. Spesielt scrub cleanser og Night enrichment cream :D Miss Marple: er det Bronzing pearls som du likte så godt? Har vurdert å kjøpe meg den selv nå snart. Den er bra altså?
Miss Marple Skrevet 10. november 2003 #8 Skrevet 10. november 2003 Jeps, bronzing pearls! Jeg er ganske gyllen i huden, med lysebrunt hår og brune øyne, så jeg ble anbefalt det brune varianten (du kan jo få en med litt strørre innslag av rosa), men jeg tror jeg vil gå over til de rosa nå som jeg snart skal betille refill. For den er rett og slett veldig brun i fargen den jeg har, og på kinnbein o.l. blir det litt for mørkt, men jeg er kjempe fornøyd! De er litt dyre, men birkleig verdt det! Og de varer kjempe lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå