Muscae Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jeg er en ung kvinne som er i et ganske ferskt forhold med en mann som er en god del eldre enn meg. En herlig mann, og vi har det veldig godt sammen. Problemet er at jeg får så utrolig store smerter ved inntrengning, og det virker som det blir trangere og trangere for hver gang vi har sex. Noen ganger sliter han sånn med å komme inn at det ikke går. Jeg er nyforelsket og veldig tent på denne mannen, men det virker som om kroppen min ikke vil... Det skal sies at jeg ønsker selv å gjennomføre samleie, på tross av smertene, for de er kun ille i inntrengingsfasen. Når vi har "kommet i gang" skikkelig er det kun nytelse. Og det er fortsatt ganske trangt, så han elsker det, virker det som... Jeg har ikke opplevd noe sånt tidligere, har vært i et fast forhold i fem år før dette, og har stort sett nytt sex. Jeg har lest litt om vestibulitt, og det virker som om det kanskje er på vei til å utvikle seg til det, noe som ville være ganske forferdelig for mitt seksualliv, min trivsel og mitt ferske forhold til ny mann. Noen som har opplevd noe lignende før, der det har gått over? Mannen er som sagt mye eldre enn meg, på alder med mine foreldre, så har tenkt litt på om kroppen min "sier ifra" at dette ikke stemmer, men jeg er jo skikkelig tent på ham, og har ikke noen problemer med å "bli klar" på andre måter... :rødme: Noen som har noen tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå