Lunamamma Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Vi skal selge egen leilighet, og har begynt å gå på visninger for å - se hvordan andre leiligheter er klargjort til visning, og høste erfaringer fra det - se hvor mye leiligheter som den vi ønsker å selge, samt den typen leilighet vi ønsker å kjøpe når vår er solgt, blir solgt for. Så vi var på visning i går, og skrev oss opp på liste. Vi ville ikke legge inn bud, men jeg trodde at dette automatisk gjorde at en ble opplyst om andre bud. I dag ringte megleren og lurte på om vi var interessert, og jeg sa at vi ikke ønsket å legge inn noe bud. Okei, takk og farvel, og altså ingen informasjon om budrunden. Hvordan bør vi gå fram senere for å få innsyn i denne?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 vet man kan sette seg opp på liste hos megler og motta sms hver gang det kommer et nytt bud
flickan Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Det er bare å si at dere ikke ønsker å by, men at dere gjerne vil være informert om evt bud som kommer.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Pleier det ikke være opplysninger om hvilke boliger, eller ihvertfall gårds og bruks nr) som ble solgt, og hvilken sum boligen ble solgt for - hver mnd i avisa? (Pleier ihvertfall være det her jeg bor, liten plass da, eller mulig det er hver 3 mnd?!) Da kan du jo se på boligene som er til salgs, notere gårds og bruks nr, og se pris og sånt 1 mnd etter? (Om det er slik der du bor)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Når megler ringer sier du at dere er interessert og tenker på å by. Så får dere vite hvilket bud som har kommet inn, og da kan dere "tenke dere om" en stund eller si at dere bestemmer dere for å ikke by over det. Ellers står det vel av og til på finn-annonsene også hva boliger ble solgt for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå