Gå til innhold

Hvilken skjortetype passer meg best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg bunadskjorte, og til min bunad kan man velge mellom to typer skjorter. Den ene har et stort hvitt broderi på skuldrene og er videre i ermene. Mens den andre skjortetypen ikke har broderier på skuldrene og er noe smalere i ermene. Hvilken av disse typene tror dere vil passe best til meg som er kraftig? Jeg har tykke overarmer og bredskuldret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde forresten å google noen bilder av disse skjortene på nettet, her er et eksempel på den skjorten med broderi på skuldrene videre ermer: http://www.flickr.com/photos/alicebergfall/3755854045/sizes/l/in/photostream/

Her er skjorten med noe smalere ermer og uten broderi på skuldrene:

http://1.bp.blogspot.com/_s0_9VOGaonA/Sg7x1GDQ5eI/AAAAAAAABEo/FWpzPI-DQjo/s1600-h/bunad.jpg

Hvilken synes dere jeg bør velge når jeg er kraftig? Det er jo ikke såå stor forskjell på vidden i ermene, men lurer på om det broderiet på skuldrene vil gjøre at jeg ser større ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den med broderi var penest. Nå heter det jo at man ikke skal ha detaljer i de områdene man ikke vil ha fokus på, men jeg syns at bunaden i seg selv tar så mye oppmerksomhet at broderi på skuldrene ikke har så mye å si. Så jeg syns den med broderi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! :)

Er det noen flere som har meninger om dette? Hvilken skjorte synes dere er finest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart den med broderier. Jeg tror ikke du vil se så stor forskjell uansett på armstørrelsen. :jepp:

Endret av zellica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...