Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #41 Del Skrevet 7. oktober 2003 Donpedro: jeg er ikke tilbedt da!!!.. Jeg tilber... En annen sak er at jeg har opplevd å rett og slett bli forfulgt av en steinsprø dame her inne etter å ha diskutert noe. Hun brukte alle anledninger til å finne på drit og tilegge meg dårlige egenskaper/meninger. Da sluttet jeg å mene så mye her inne faktisk!.... Heldigvis er nicket ikke brukt lengre ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #42 Del Skrevet 7. oktober 2003 Wow!!! Her kom d for en dag mye rart jeg ikke visste..... Spennende da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #43 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sitat Donpedro: jeg er ikke tilbedt da!!!.. Jeg tilber... OK. Godt det går begge veier! Nå er jeg redd for å bli fremstilt som den snerpedama, men det er jeg ikke. Folk må flørte og sjekke og tulle så mye de vil for meg, jeg gjør det i ny og ne jeg også. Men for meg er det altså ikke det som hever KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. oktober 2003 #44 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg kommer nok til aa klore meg fast her :blunke: ....om enn i noe mer begrenset omfang en periode framover. ...haaper det ikke er en trend, at gutta forsvinner, vi har ingen aa miste... ...jeg har faktisk litt vanskelig for aa se det dorian tydeligvis ser, nemlig at det naa er bare soeppelbrukere igjen her. Snarere tvertimot, syns naa jeg.... Motivasjonen min til aa fortsatt delta her, er om mulig enda stoerre naa hvor en viktig kilde til det stundom daarlige KG-klimaet, er borte. Jeg gleder meg til at KG fortsatt vil vaere mitt underholdnings-nettsted nr 1, naar det gjelder adspredelse, humor, og friske diskusjoner... ...jeg tror dessuten at bl a ny-brukere, vil komme til et mer spiselig KG naa enn tidligere, setter en hundrelapp paa at Gry er enig i, og navigerer rent strategisk etter, den teorien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #45 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sitat Wow!!! Her kom d for en dag mye rart jeg ikke visste..... Spennende da..... Ikke visste?.... :o Hva mener du min herlige, herlige, rå, pirrende, deilige, modne Chimpis?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #46 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ikke visste jeg at Kristian hadde funnet seg dame på KG. Så gøy da! Og ikke visste jeg at d var noen som hadde vært sååååå slemme m Lasse-Bassen min.....Daaaaaa skulle jeg tatt og jult dem jeg..... *klapper Lasse trøstende på fjærbusken igjen......* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 7. oktober 2003 #47 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er jo ikke rart det blir krangling her på KG når folk klarer å mistolke så mye. Donpedro skriver at hun ikke vil savne Dorian så mye fordi hun følte at ham ikke deltok så mye i debattene. Det er det generelle inntrykket mitt av gutta her på KG at de ikke diskuterer så mye. Kanskje de klokelig holder seg unna siden vi er så hissige - eller de synes det er hyggelig med bare litt snikksnakk. Kanskje noen er her for å finne seg dame - er jo et ypperlig sted for det siden det er så mange og ikek minst oppegående damer her. Men et stort savnt rent diskusjonsmessig er det ikke om han forsvinner. Selv om jeg forsåvidt synes at Dorian var en av de som bemerket seg litt mer enn andre i så måte. For at dette ikke skal misforstås så har jeg ikke noe i mot gutta her - de må gjkerne fortsette her og oppføre seg akkurat slik de vil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 7. oktober 2003 #48 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Fant Kristian seg dame her? Hvem da? (nick??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #49 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva er det med damer og sånn sosial nyskjerrighet?.... La oss ikke snakke om Kristian her nå , hva er poenget m det?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #50 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror mange av gutta finner mange av diskusjonene utrolig ørkesløse. Frem og tilbake, frem og tilbake, m kasting av argumenter i hodet på hverandre. De sier gjerne hva de mener om saken, og ferdig med DET!!! Sånn er forøvrig jeg selv også......Orker ikke sånne langvarige debatter som bare går ut på å få rett! Det får man jo som regel aldri....ikke før noen gir deg rett! Og d hører nok absolutt til sjeldenhetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #51 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sitat :o Fant Kristian seg dame her? Hvem da? (nick??) Og hvem var du før her inne da?... Om du husker han og er reg i sept liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #52 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg er forsåvidt enig med Donpedro her, men Dorian diskuteret heftig før på KG. men det var før snikk snakk tråder og PM. Mathias/juggernaut/lasse eller ka farsken det er han heter , har også bidratt i mange seriøse diskusjoner spes på barn og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #53 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det jeg ikke skjønner i disse det hele tatt, er alle kommentarene om at "det har blitt så ille på KG i det siste"? Hvorfor har det egentlig det? Er det pga av at den siste uka har vært preget av diskusjoner rundt brukere/moderatorer? Våkn opp! Disse diskusjonene har flammet opp med jevne mellomrom siden jeg begynte å se meg om her inne. Sånn har det vært hele tiden. Også roer alle seg ned igjen etterpå. Så hvorfor syns dere det er så ille nå? Er det fordi en brukerprofil ble slettet kanskje? Hva vil dere at man i så fall skal gjøre når men har noe å klage på her inne? Ikke snede PM'er til Gry fordi noen da kan bli slettet?? Herregud, bli ferdige med det! Kg er akkurat samme stedet som det har vært før i tiden. Og dessuten, brukere kommer og går hele tiden. Det nytter rett og slett ikke å skylde på alle andre fordi man bestemmer seg for å slutte. Er da ingen som blir tvunget til det. Dersom Dorian vil slutte, så la Dorian slutte. Men det blir ærlig talt teit at han skal skylle på "at vi andre på KG er så slemme", bare fordi ting (som blir diskutert uansett med visse mellomrom) med diskutert. Han har da vært her inne lenge nok til å vite at dette går i bølger han og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. oktober 2003 #54 Del Skrevet 7. oktober 2003 ikke alt som er like interresant å diskutere for gutter da.. og hvis jeg finner en intresant diskusjon har den kanskje fått mange svar allerede.. og noen andre har skrevet det jeg mener og da gidder jeg selvfølgelig ikke skrive det samme. det blir jo flesk på bacon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaster Skrevet 7. oktober 2003 #55 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg er ny som bruker, men ikke som gjest. Lurer på om ikke Dorian har litt rett? Jeg har sett det samme, men de er ikke mange de han snakker om. Lurer på om det ikke er tid for å la havet stilne? Etter så mye vind? At vi ror videre og la gamle ting ligge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #56 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nå er ikke jeg den som roper høyest når det er noe, men kan vi ikke slutte å syte for absolutt alt og ingenting, og heller bidra med å få et forum for "alle".. Jeg hadde aldri noen kontakt med Dorian, for det er sjelden jeg er med på alle de flåsete trådene, men det er selvfølgelig synd at han forlater KG. Det er valgfritt å være her, og det er tåpelig å furte når noen velger å forlate forumet syns jeg. Folk gjør som dem vil, og takk og lov for det. Jeg kan heller ikke se at KG har blitt så mye verre nå enn før, med bare søplebrukere som Dorian kaller det. Syns det sier mer om han enn om alle de andre brukerne her inne. Det har alltid i perioder vært krangletråder her, gjerne pga en viss bruker, men det roer seg nok skal dere se. Jeg er ihvertfall glad for at det ble en oppvask, og at ledelsen gjorde som de gjorde. Kan vi ikke heller prøve å se litt positivt på alt som skjer, og lage noen ålreite tråder alle sammen? Og forhåpentligvis fortsetter gutta å være her! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #57 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vigfa skrev: Så hvorfor syns dere det er så ille nå? Er det fordi en brukerprofil ble slettet kanskje? Det har vært ille en lang stund her nå, det er personkonflikter all mass hele tiden, og det har ikke bare med "den nevnte" brukerprofilen å gjøre. Vigfa skrev: Hva vil dere at man i så fall skal gjøre når men har noe å klage på her inne? Ikke snede PM'er til Gry fordi noen da kan bli slettet?? Her ligger noe av problemet med dagens KG mener jeg. PM'er og til hverandre med drittslengning og grupperinger for å ta enkelte. Klager i øst og vest om forskjellsbehandlinger osv., samt at folk er så nærtagene og starter "synd på meg tråder for å få sympati" der vennene stormer til og hyller vedkommende. Vigfa skrev: Herregud, bli ferdige med det! Kg er akkurat samme stedet som det har vært før i tiden. Da er det tydlig at du ikke har opplevd KG som det engang var. Dette var et diskusjonsforum der den ikke var personkonflikter, det var heftige diskusjoner rundt tema. Det var ikke behov for moderatorer som måtte rydde opp i alle tråder om avsporinger og drittslenging. Mange av oss som opplevde det gamle KG savner selvsagt forumet var slik det var engang i tiden. Man hadde kun en profil pr. bruker og man diskuterte sak. KG ER forandret selv om noen av dere som har kommet til etter fornyelsen hevder at slik har det ALLTID vært. Men, KG er hva KG er blitt, så vi som "levde" her i gamle dager må bare akseptere det og enten leve med det eller slutte å bruke forumet, det er vårt valg. Veksten til KG har med andre ord ikke bare vært positiv, selv om det for mange av de som har kommet til underveis sikkert er sjeleglade for at formuet har blitt hva det er i dag. Ellers hadde dere ikke hørt om KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #58 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men dere som da var her helt fra gamle dager..Hvorfor sutrer dere over at det har blitt så fælt her, istedet for å stå på litt og bidra så godt man kan med å prøve å beholde det "gode gamle KG"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #59 Del Skrevet 7. oktober 2003 ~Runa~ skrev: Men dere som da var her helt fra gamle dager..Hvorfor sutrer dere over at det har blitt så fælt her, istedet for å stå på litt og bidra så godt man kan med å prøve å beholde det "gode gamle KG"? Vi har prøvd, selvfølgelig har vi det når vi ønsker et forum slik det var. Men vi står rimelig maktesløse når personkonfliktene rår og annehver tråd blir stengt fordi man ikke kan holde seg til sak og ikke person. Vi kan ikke gjøre noe med at brukere oppretter flere profiler for å stadig vekk angripe hverandre med nye "nick". Takhøyden var større før, man tok seg ikke nær av at andr ehva uenige, og man skreik ikke opp om at man var missforstått, og at alle var fæle med og mot en. Det er det altfor mange som gjør her på KG i dag, og disse personlighetene klarer vi desverre ikke å endre om vi vil det aldri så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #60 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja, gjest. Det er deres valg om dere vil slutte her inne eller ikke, og alle trenger å ta seg en pause her inne innimellom. Og jeg har faktisk vært her inne en stund. Var her litt som gjest tidligere (selv om jeg ikke skrev meldinger eller svar) men heller bare leste og koste meg, og vet du hva? Jeg kan ikke se den store forskjellen her inne. Som oftest er det bare koselig og fint, og man trenger faktisk ikke å delta i krangletrådene, det går ann å overse dem og heller holde seg på koselige tråder. Dersom folk har lyst til å slutte, så slutt. Men du sier jo selv at det er for mange sutretråder her inne, hvorfor skal man da sutre over at man har bestemt seg for å slutte. Hvorfor skal man skylde på alle de andre brukerne for at man ikke trives her inne mer. Og trådene med klager, eller PM'ene med klager, har alltid blitt brukt og holdt seg i livet. Det kommer de også alltid til å gjøre fordi dette er et stort forum, og det går faktisk ikke ann å bare være gode venner hele tida. Av å til blir det problemer. Sånn er det uansett. Hvorfor sutrer man fortsatt over det, i stedet for å prøve å gjøre sitt til at KG skal bli hyggelig og fint? Denne sutringa hjelper i hvertfall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg