Gå til innhold

Hvem filmer deres bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil ha en profesjonell til å filme i vårt bryllup..Men klarer ikke finne noen som tilbyr denne tjenesten...Noen som kan hjelpe meg???Lurer å på hva det kan koste??

Endret av Bella83
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ene medlemmet i bandet som skal spille under festen vår, skal filme hele dagen. Fikk en pakkepris, med filming (samt redigering, dvd), taffelmusikk og band under bryllupsfesten for 14500 kr til sammen. Jeg forhørte meg litt rundt, og det var mange "horrible" priser der ute. Det var noen som prøvde seg på rundt 15-20 000 kr for en dag osv, men det var bare helt uaktuelt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Åi ,ja det var mye...

Dere var heldige som fikk pakkepris :)Hvordan søkte du opp folk som filmet da?

Skrevet

Jeg gikk rett og slett på starsiden.no og gulesider, trålet alle kategorier omhandlet film, bryllup (mange av bryllupssidene har linker til hvor man kan finne noen som kan filme) osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

oki tuuusen takk :):)skal lete:)

Skrevet

Vi endte opp med å kjøpe et HD-videokamera selv. Lillesøster (som er journaliststudent) hadde lyst til å filme, så hun gjorde det. I tillegg var det en av gjestene som filmet noen sekvenser med sitt vanlige digitalkamera.

Søsteren min har gjort en kjempejobb, og har sittet og redigert i mange timer etterpå - vi er kjempefornøyd med det hun har gjort, men ja, det krever jo litt jobb, og litt kunnskap om redigeringsverktøy.

Skrevet

Pappa filma vielsen vår, samt litt før, og når vi åpna gaver. Flott at vielsen ble filma, for ingen av oss husker stort derfra :skratte:

Skrevet

Fant til slutt et firma som kunne filme :jepp:

måtte betale 6500 kr + kjøring.

Høres dette rimelig ut???

Skrevet

Den prisen virker veldig grei faktisk. Hvor lenge filmer de da? Hva heter de? Jeg leter etter det samme selv

• 4 uker senere...
Skrevet

Beklager sent svar.

Det er et firma som heter medieconsult som holder til i Lyngdal:)

Skrevet

Å da filmer de fra vielsen og ut hele dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...