Gå til innhold

Forhold til foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg ikke har noe godt forhold til mine foreldre...

Føler ingen behov for å snakke med de på telefonen. Når de ringer meg prøver jeg å gjøre samtalene så korte som mulig. Jeg ringer nesten aldri dem.

Gleder meg heller ikke til ferier da jeg skal besøke dem (er student og tror de forventer at jeg skal komme til hjembyen i feriene). Begynner også å kjede meg ganske raskt når jeg er hos dem.

Hva synes dere om det jeg skriver og hvordan er det med deres forhold til foreldre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg er trist jeg :(

Men det er sikkert pga mitt gode forhold til mine foreldre. Vi har telefonkontakt flere ganger i uken, min mor er også min beste venn, pappa er den jeg går til når jeg trenger råd. Hjemme kommer alltid til å være huset jeg vokste opp i, der jeg kan dra når jeg trenger å lade batteriene, hvor det alltid er noen som lytter og tar seg av meg... :)

Skrevet

Jeg har et kjempegodt forhold til foreldrene mine. Blir glad når en av de ringer og ringer de gjerne ofte selv. Bor ikke mer enn en time fra de, men ser de allikevel ganske sjelden. Er glad vi har et godt forhold :hjerte:

Skrevet

Jeg føler jeg ikke har noe godt forhold til mine foreldre...

Føler ingen behov for å snakke med de på telefonen. Når de ringer meg prøver jeg å gjøre samtalene så korte som mulig. Jeg ringer nesten aldri dem.

Gleder meg heller ikke til ferier da jeg skal besøke dem (er student og tror de forventer at jeg skal komme til hjembyen i feriene). Begynner også å kjede meg ganske raskt når jeg er hos dem.

Hva synes dere om det jeg skriver og hvordan er det med deres forhold til foreldre

Du er ikke så unormal,da. Flere av de jeg kjenner har det noenlunde likt som deg. Ikke alle er gilmore-girls med sine foreldre og det tror jeg er et sunt trekk. Ellers ville man vel ikke klart å være selvstendig.

At du kjeder deg i ferien hos dem sier vel bare at du har andre interesser. Etterhvert kan du jo finne på andre ting enn å dra til dem hver gang.

Så jeg syns ikke det høres hverken trist eller unormalt ut :)

Skrevet

...jeg er glad jeg har et godt forhold til min datter på 25. Ikke at vi trenger å ringes hverdag, men vi snakker nok med hverandre stort sett hver uke og hun elsker å komme hjem! Da får hun ladet batteriene og bare kose seg og det syns hun er stas. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...