Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hvis en treffer ei tilfeldig dame, hvor fort kan en spørre henne på date?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 med en gang.. Mener du da at det er det første en spør om når en treffer henne eller bør en prate noen minutter først?
Gjest -L- Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Hvis du prater med henne og får god kjemi kan du spørre om nr hennes . Så kan du ringe hun seinere å spørre om hun vil ta en kaffe elsn.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Hvis du prater med henne og får god kjemi kan du spørre om nr hennes . Så kan du ringe hun seinere å spørre om hun vil ta en kaffe elsn. Hvor kommer en i prat med jenter slik at en kan spørre om nr så fort... Jeg henger stort sett med vanlige kjente... Skal jeg bare begynne å prate med tilfeldige damer på busstopp, butikken eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Hvor kommer en i prat med jenter slik at en kan spørre om nr så fort... Jeg henger stort sett med vanlige kjente... Skal jeg bare begynne å prate med tilfeldige damer på busstopp, butikken eller lignende? Det hadde jo vært morsomt :rødme:
Rocky Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Hvor kommer en i prat med jenter slik at en kan spørre om nr så fort... Jeg henger stort sett med vanlige kjente... Skal jeg bare begynne å prate med tilfeldige damer på busstopp, butikken eller lignende? Jeg hadde digga det... :rødme:
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Du kan spørre umiddelbart. Hva som gir resultater aner jeg ikke...
filantropen Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Funker fjell å spør med engang, så rekker du ikkje å begynne å gruble over korleis du skal spør. Har du lyst, har du lov.
Gjest -L- Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvor kommer en i prat med jenter slik at en kan spørre om nr så fort... Jeg henger stort sett med vanlige kjente... Skal jeg bare begynne å prate med tilfeldige damer på busstopp, butikken eller lignende? Det er fullt mulig å gjøre Endret 12. oktober 2010 av -L-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå