Gå til innhold

Hvor fort er etter at en har truffet en dame kan en spørre henne på date?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du prater med henne og får god kjemi kan du spørre om nr hennes :). Så kan du ringe hun seinere å spørre om hun vil ta en kaffe elsn.

Hvor kommer en i prat med jenter slik at en kan spørre om nr så fort... Jeg henger stort sett med vanlige kjente...

Skal jeg bare begynne å prate med tilfeldige damer på busstopp, butikken eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer en i prat med jenter slik at en kan spørre om nr så fort... Jeg henger stort sett med vanlige kjente...

Skal jeg bare begynne å prate med tilfeldige damer på busstopp, butikken eller lignende?

Det hadde jo vært morsomt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde digga det... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Funker fjell å spør med engang, så rekker du ikkje å begynne å gruble over korleis du skal spør. Har du lyst, har du lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å gjøre :)

Endret av -L-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...