AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg skal til UK om et par uker og skal investere i en iPad, men jeg er litt usikker på hvor mye minne jeg trenger på den. Vet jeg vil ha 3G-varianten, men lurer litt på om jeg vil ha 64 GB eller om 32 holder? Prisforskjellen er jo ikke dramatisk, omlag en tusenlapp, men trenger jeg ikke 64 GB, trenger jeg jo ikke å bruke mer penger på det enn nødvendig. Jeg har en iPhone med 16 GB minne nå, og der har jeg hele musikkbibiloteket mitt, ca 5000 bilder og en del apps, dette kommer jeg også til å ha på iPaden. Telefonen er fortsatt ikke helt full. Derfor har jeg lurt på om 32 GB på iPaden kanskje holder, det er jo dobbelt så mye som jeg har nå... Men jeg lurer på om iPad har funksjoner som gjør at ekstra minne kan komme godt med (film, aviser/blader osv), og at det derfor kan være lite greit å kjøpe 64. Man angrer vel sannsynligvis ikke på å ha litt ekstra plass, men det er veldig dumt å ha for lite. I samme slengen legger jeg på dette spørsmålet; er det noen her som vil anbefale meg et trekk til iPaden? Er Apple sitt eget noe tess, eller finnes det bedre alternativer der ute? Blir kjempeglad om noen vil hjelpe meg litt
FatallyYours Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 hvis det bare er en tusing hadde jeg gått for den største. og Datakjeden har mange fine trekk! god tur da du!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Tusen takk for svar Er den jeg heller mot også, selv om jeg ikke heeelt kan forsvare at jeg trenger det, hehe! Og takk for ønske om god tur - det blir det sikkert! Ha en strålende helg TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå