Gå til innhold

feelunique.com

Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Du kan be de trekke fra momsen dersom de er registrert i England.

De er vel basert på Jersey, og det er nok hovedgrunnen til at de kan holde såpass lave priser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg fikk mail nå :)står at jeg får pengene på kortet i løpet av 2-3 dager:)Utrolig bra da vet jeg hvor jeg skal bestille de meste nå:)Så rimelige priser og alt :)))

Absolutt:) denne sia åpnet en ny verden for meg:) hehe=) sykt mye billigere enn andre nettbutikker av å til. Cheapsmells.com har noe billigere decleor produkter, hvis det skulle vert interessant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest LonelyAngel

Nå har jeg nettopp bestilt for godt og vell 1000 kr. Jeg kommer til å få et saftigt mva + toll gebyr. Håper virkelig at de tilbakebetaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp bestilt for godt og vell 1000 kr. Jeg kommer til å få et saftigt mva + toll gebyr. Håper virkelig at de tilbakebetaler :)

Det gjør de :)

Er for øvrig superfornøyd med FeelUnique jeg også, de er autoriserte forhandlere av alt de har og hver eneste gang jeg skal ha noe som FeelUnique fører kjøper jeg det fra dem :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg er fornøyd med produktene, men synes de er usannsynlig trege. De sendte varen 29.mars og jeg har fremdeles ikke fått den. Pleier alltid å ta minimum 2 uker før jeg får varen, men det er det eneste jeg har å utsette på dem.

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg er fornøyd med produktene, men synes de er usannsynlig trege. De sendte varen 29.mars og jeg har fremdeles ikke fått den. Pleier alltid å ta minimum 2 uker før jeg får varen, men det er det eneste jeg har å utsette på dem.

Jeg har først merket dette nå. Tidligere fikk jeg alltid pakken etter toppen en uke, men nå synes jeg tar en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Jeg har først merket dette nå. Tidligere fikk jeg alltid pakken etter toppen en uke, men nå synes jeg tar en evighet.

Sykt irriterende! Har jo glemt hva jeg har kjøpt innen jeg får pakken. Og med tanke på at man gjerne begynner å gå tom for produktet når man bestiller så er leveringstiden altfor lang.

Handler jeg fra ebay går det maks en uke, handler jeg på f.eks shopping4net tar det 3 dager. Lurer på om mine feelunique-dager er talte, jeg er alt for utålmodig.

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nå sendte jeg faktisk klagemail til feelunique :fnise:

You go girl!

Jeg er allerede tom for ansiktsrens og pakka kommer jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg prøvde å bestille et produkt fra Matis, og fikk beskjed om at det ikke sendes til Norge. De sendte da til Norge tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, jeg prøvde å bestille et produkt fra Matis, og fikk beskjed om at det ikke sendes til Norge. De sendte da til Norge tidligere...

Ja, dette er veldig dumt. Vet at de sluttet å sende Matis til Norge for en stund siden.

Anonym poster: 4970550c64297898a8c0c28ea26d7c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg venter også på pakken min! Har "bare" ventet en uke da, men alikevell.

Er redd det vil ta ekstra lang tid for meg i og med at jeg har bestilt ca. 8 items.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Er på 19.dagen med venting...Feel Unique skylder på postgangen, men den kjøper jeg ikke.

Huff tar det så lang tid... Jeg håper virkelig at skjerper seg der, jeg skal snart ut å reise også så vil gjerne ha det med. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ting tar tid. Bestill i tide og litt før.

Anonym poster: 76c1d89a03a16606aee4396fb23923ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg reiser ikke før om 2 uker, så jeg har bestilt i tide. Får håpe de holder leveringstiden sin.

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte derfra i mars, og det tok 19 dager fra pakken ble sendt til jeg fikk den. Det var toll/mva på den, så jeg sendte de bilde av kvitteringen fra posten og ba om å få refundert det. Jeg fikk refundert det 15 min etter jeg kontaktet dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

For min del er den lange leveringstiden nok til at jeg har bestemt meg for å slutte å handle der. Cheapsmells, shopping4net og lookfantastic (til og med strawberrynet) har kortere leveringstid og jeg betaler gladelig en tier mer per produkt for å få dem når jeg faktisk trenger dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg fikk pakkene på mandag, etter to uker.

Kommer nok til å fortsette å handle på feeluique likevel. Nå vet jeg jo sånn ca hvor lang tid det tar, så da kan jeg bestille tidligere enn jeg har gjort før, da det bare tok en uke å få det i posten. Det er fortsatt den siden jeg stoler mest på når det kommer til både produkter og leverandører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det omvendt. Før tok det gjerne 2-3 uker, nå tar det 1-2 uker. Lookfantastic er imidlertid raskere enn Feelunique, og det varierer hvem som er billigst. Bruker derfor å sjekke begge stedene før bestilling, og velger Lookfantastic hvis de har samme pris.

Anonym poster: 81f98bf900b8fb61a671eaf450b91247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...