Gå til innhold

Menser & Sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen hadde sex for noen dager siden (dette skulle være den siste dagen min med mensen) det pleier normalt sett å gå fint, uten at jeg (eller) han merker noe spesielt med blod.

Det gikk fint første omgang, men verre med den andre, da jeg plutselig begynte å blø.

Da ble han plutselig helt rar, ville ikke fortsette, det var ikke mye blod heller.. Prøvde å snakke med han om det, men det ser ut som mensen og sex er noe tabu å snakke om.

Jeg bare skjønner ikke problemet, hva er det som er så ekkelt med mensen og sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fæl følelse å sitte med..

Noen gutter tåler rett og slett ikke å se blod, enkelt og greitt, men i så tilfelle burde han sagt det til deg.

Så lenge det bare er litt ser jeg ikke problemet hans. Minn han på at vi jenter/kvinner ikke har full kontroll over mens, små rifter osv. Skulle gjerne hatt ei klokke som ringte i forkant men sånn er det ikke..

Skrevet

Fæl følelse å sitte med..

Noen gutter tåler rett og slett ikke å se blod, enkelt og greitt, men i så tilfelle burde han sagt det til deg.

Så lenge det bare er litt ser jeg ikke problemet hans. Minn han på at vi jenter/kvinner ikke har full kontroll over mens, små rifter osv. Skulle gjerne hatt ei klokke som ringte i forkant men sånn er det ikke..

hadde engang en type. Fikk ei rift under sex, og det kom en del blod. Var ikke mensen, da det stoppet opp rett etterpå, var nok bare han som ikke hadde klipt negla sine :P og han blei dritforbanna å dumpa meg.. wæow :P

Skrevet

Hei, små frøkener. Tullprat. Bli tørr bak ørene, dere.

Skrevet

Hei, små frøkener. Tullprat. Bli tørr bak ørene, dere.

okei gamlefar.. :P

Skrevet

Sex og mensen hører ikke sammen for min del. Typen bryr seg ikke, men jeg fisker det bare ikke. Så det kan gå den veien også.

Skrevet

Jeg og typen hadde sex for noen dager siden (dette skulle være den siste dagen min med mensen) det pleier normalt sett å gå fint, uten at jeg (eller) han merker noe spesielt med blod.

Det gikk fint første omgang, men verre med den andre, da jeg plutselig begynte å blø.

Da ble han plutselig helt rar, ville ikke fortsette, det var ikke mye blod heller.. Prøvde å snakke med han om det, men det ser ut som mensen og sex er noe tabu å snakke om.

Jeg bare skjønner ikke problemet, hva er det som er så ekkelt med mensen og sex?

Hva som er ekkelt med sex og mensen? Det er blooooood! æsj. Så grisete.... man kan vel la være å sex de få dagene man har mensen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...