Gå til innhold

Later han som han bryr seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han ikke vil komme slik at jeg kan hvile..det virker jo som han bryr seg. Men samtidig gjør han seg utilgjengelig i over ett døgn. Jeg må si jeg blir betenkt. Han benekter heller ikke at han har andre når jeg spør han pr. sms. (Men sms er kanskje ikke den beste kommunikasjonsmiddelet.. men tlf er jo avslått) Kan også legge til at jeg var positiv til at han skulle komme. Hva skal en tro? Hvorfor skal han liksom bestemme hvor mye hvile jeg skal ha da? Når det liksom passer for han å ikke komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en fin måte å ikke komme til deg, og ejg hadde blitt litt snurt om andre skulel bestemme når jeg behøvde å hvile. Det kalrer jeg helt fint selv.

Skrevet

Kanskje han synes du ser sliten og dradd ut?

Skrevet

Kanskje han synes du ser sliten og dradd ut?

Er det noe rart?????

Skrevet

Kanskje på tide å avslutte dette, siden det gjør at du blir ekstra sliten av det. Eller er han virkelig verdt dette?

Skrevet

Er det noe rart?????

Det kan vel ikke vi her inne vite? Du har jo ikke fortalt noe om dette forholdet. Jeg bare foreslo det, siden han mente at du burde hvile.

Skrevet

Det kan vel ikke vi her inne vite? Du har jo ikke fortalt noe om dette forholdet. Jeg bare foreslo det, siden han mente at du burde hvile.

Men det å gjøre seg utilgjengelig og å ikke svare på om han har andre damer skal liksom gjøre meg glad og lykkelig..

Skrevet

Men det å gjøre seg utilgjengelig og å ikke svare på om han har andre damer skal liksom gjøre meg glad og lykkelig..

Hvorfor vil du ha besøk av ham da?

Skrevet

Er dette samme mannen som ikke kom på besøk når du hadde barnefri eller...?

Skrevet

Hvorfor vil du ha besøk av ham da?

Fordi han sier at jeg ikke aner hvor mye jeg betyr for han...

Og for et dumt spørsmål. Er det noe som tilsier at jeg ikke vil ha besøk?? Det er vel mere manglende besøk jeg misliker. Tror du han er like utilgjengenlig og like taus når han er her...

Skrevet

Er det noe rart?????

Sorry men....den var god :skratte:

Skrevet (endret)

Han sier han ikke vil komme slik at jeg kan hvile..det virker jo som han bryr seg. Men samtidig gjør han seg utilgjengelig i over ett døgn. Jeg må si jeg blir betenkt. Han benekter heller ikke at han har andre når jeg spør han pr. sms. (Men sms er kanskje ikke den beste kommunikasjonsmiddelet.. men tlf er jo avslått) Kan også legge til at jeg var positiv til at han skulle komme. Hva skal en tro? Hvorfor skal han liksom bestemme hvor mye hvile jeg skal ha da? Når det liksom passer for han å ikke komme...

Har du vært syk elsn? Hvis ikkje hadde eg vært undrende til en slik kommentar.

Endret av -L-
Skrevet

Har du vært syk elsn? Hvis ikkje hadde eg vært undrende til en slik kommentar.

Ja, jeg har vært syk, men ikke så syk...Tåler uansett alltid å ha han i nærheten da.

Gjest brutal_mann
Skrevet

HAn har andre og driter i deg når du er syk. Ikke en gang å barneskolen får en servert så enkel mette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...