Gjest gjest Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 hei jeg og min kjæreste har vært sammen i 6mnd og vi har fortsatt en del å "utforske" i senga. Vi begge er i midten av 20 årene, hvor hun har en god del mer seksuell erfaring en meg(jeg hadde bare hatt sex 1 gang tidligere). Men til tross for min uerfarenhet, så kommer hun hver gang vi har sex,uten noen som helst egen stimulering, så lenge vi har litt vorse først og hun kan ta kontrollen litt selv. Er min kjæreste(og jeg) heldig, eller er det en "myte" at mange kvinner sliter med å få orgasme kun ved penetrering? Hun har derimot enda ikke klart å komme når jeg tar henne hardt bakfra, noe som jeg syntes er litt trist, siden det er den stillingen som gjør meg kåtest:) Er det forresten normalt at det er mye lettere for kvinner å komme når de tar kontrollen selv, feks når de rir mannen? Jeg har heller ikke noe spesielt stor penis, ca 16cm lang og 11-12 rundt,men det spiller kanskje ikke så stor rolle?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Dere er heldige! Jeg kommer lettest når jeg rir og "gnikker" klittområdet mot typen. Kommer i flere stillinger også (f.eks bakfra), men må ha noe som presser litt mot klitten. Trenger ikke å være fingre/en hånd, men f.eks at låret hans presser litt der eller noe... For å i det heletatt kunne komme må jeg være rimelig kåt og oppvarma...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg liker å arbeide litt med kjæresten for å få det til å gå for henne. Da vet jeg det er meg som tilfredsstiller henne.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Snakker du av egen erfaring? NEI, jeg vet hun ikke faker. Hvorfor skulle hun det? Fordi jeg klarer gi henne orgasme?
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Heldig eller dyktig - pick your choice
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Tror ikke du skal tenke så mye på dette, bortsett fra at du har et bra sexliv :D Dere har det bra sammen, OG dere har flere ting å utforske/beherske (for eksempel at hun kommer når du tar henne bakfra)
Djungelvrål Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Snakker du av egen erfaring? NEI, jeg vet hun ikke faker. Hvorfor skulle hun det? Fordi jeg klarer gi henne orgasme? Hvis du klarer å gi henne orgasme trenger hun jo ikke fake (??) Nei jeg har aldri faket en orgasme, kommer jeg ikke så kommer jeg ikke. Er ikke mannens ansvar, dermed ser jeg ingen grunn til å fake for å tekkes han. Har faktisk aldri slått meg å prøve engang.
Stefan Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 Det er ingen myte at de færreste kvinner kan komme ved bare penetrering, og til og med dette er jo en sannhet lagt helt på kanten, da det uhyre sjeldent penetrasjonen selv er det eneste stimuli. Jeg har opplevd jenter som kommer bare ved litt puppekos, og jeg har opplevd jenter som ikke ville kommet uansett innsats. Så om DU er heldig fordi hun kommer enkelt? - tja, det kommer vel an på hvor viktig dette er for deg.... Om HUN er heldig fordi hun kommer enkelt? - så absolutt.
Mann-87 Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 TS: svaret ditt til Vinnie viser usikkerheten din, og utifra det første innlegget ditt er du ute etter bekreftelse. Slapp av og nyt sexen.
Gjest ts Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 TS: svaret ditt til Vinnie viser usikkerheten din, og utifra det første innlegget ditt er du ute etter bekreftelse. Slapp av og nyt sexen. he he, var ikke jeg som svarte, det var visst en annne kar:) Nei, hun faker ikke, siden jeg merker på kroppen og stønninga hennes at det er ekte. Men hun kommer absolutt letest når hun sitter oppå meg, men den stillingen tenner ikke meg alt for mye(ser for lite osv, er veldig visuell), så jeg vill så gjerne få henne til å komme når jeg tar henne hardt bakfra:( Jeg liker å ha kontroll selv og dominere, det er det som gjør meg kåt!! Beste jeg vet er å ta dama hardt bakfra å se at hun nyter det.Hun sier at hun liker det, men hun klarer allikevel ikke å komme! Noen forslag hadde jeg vært takknemlig for:).
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 Jeg liker å ha kontroll selv og dominere, det er det som gjør meg kåt!! Beste jeg vet er å ta dama hardt bakfra å se at hun nyter det.Hun sier at hun liker det, men hun klarer allikevel ikke å komme! Noen forslag hadde jeg vært takknemlig for:). Bruk hånda di, hånda hennes, en vibrator eller noe annet på hennes klitoris. Bakfra er min favorittstilling også, men det er fullstendig umulig for meg å komme uten ekstra stimulering av klitoris.
Mann-87 Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 Du trenger da ikke kun holde deg til stillinger som får hun til å komme. Kjør på bakfra og bytt stilling når dere vil nå klimaks. Evt. la hun få sitt først, så kan du ta hun bakfra etterpå og få ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå