Gjest LonelyAngel Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg sliter med å finne ut hvilken undertone jeg har. Jeg har sett etter alle tegn, men det det henger ikke sammen! Jeg har blå/lilla blodårer under armen. Jeg er veldig bleik. Men ikke rosa. Jeg passer kalde farger, men passer varme farger som øyenskygge. (Har grøn/brune øyne) Jeg synes selv at jeg har gul undertone, men når jeg prøver en foundation med gul tone ser jeg orange ut, prøver jeg nøytral ser jeg ut som et spøkelse. Sliter veldig med å finne "min farge" i foundations. Jeg kan bare glemme å se på de i butikkene (loreal, max factor ol. de er alt for mørke for meg.) HELP!!!!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Har du prøvd oliven og fersken-rosa?
mari4ever Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg sliter med å finne ut hvilken undertone jeg har. Jeg har sett etter alle tegn, men det det henger ikke sammen! Jeg har blå/lilla blodårer under armen. Jeg er veldig bleik. Men ikke rosa. Jeg passer kalde farger, men passer varme farger som øyenskygge. (Har grøn/brune øyne) Jeg synes selv at jeg har gul undertone, men når jeg prøver en foundation med gul tone ser jeg orange ut, prøver jeg nøytral ser jeg ut som et spøkelse. Sliter veldig med å finne "min farge" i foundations. Jeg kan bare glemme å se på de i butikkene (loreal, max factor ol. de er alt for mørke for meg.) HELP!!!! Du er muligens en blanding mellom kald og varm. det er jeg. spør i et parfymeri, de finner det sikkert ut og skal kunne dette=)
Nurken Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Du er muligens en blanding mellom kald og varm. det er jeg. spør i et parfymeri, de finner det sikkert ut og skal kunne dette=) Signerer.. Nøytral høres det ut som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå