Neala Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg trenger et sted å bo frem til juli. Får barn i januar/februar, og vil gjerne putte det inn i annonsen først som sist. Er 18 år gammel og går siste året på vgs, og har satt en makspris på ca 4000 kr. Lurer på hvordan jeg kan formulere dette uten at det blir for langt. Noen forslag?
einna Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Gå på hybel.no og finn.no og les boligannonsene der. Da kan du få inspirasjon til hva du bør skrive og hvordan du kan formulere deg. Lykke til med boligjakt (Og husk å være oppmerksom på mugg, spesielt i kjellerleiligheter i bratte bakker - gått i den fellen selv).
Neala Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg glemte forresten å si at annonsen skal i avisa! Har sett litt, men jeg får det liksom ikke til Annonser i avisa skal vel gjerne også være litt kortere enn de på nettet. Jeg abonnerer ikke på avisa det skal legges inn i, så har ikke noen tips derfra foran meg heller Tusen takk Er veeldig oppmerksom på alt som heter mugg, for det var grunnen til at jeg flyttet ut fra den forrige leiligheten!
Neala Skrevet 20. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2010 Dytter den opp, for vil gjerne få sendt inn annonsen i dag
Gjest wild bird Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 "18 år gammel skoleelev søker leilighet fram til juli 2011. Maks leiepris: 4000 kr pr mnd. Må egne seg for spedbarn, da jeg venter barn i januar/februar"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå