Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du det ??Hva gjør du for å ta vare på de noen gode tips i want long natural nails:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid lakk på neglene, en helt dus rosafarge som lar det hvite i tippene skinner igjennom. Det synes jeg er penest :) Bruker alltid base-og topplakk. Har neglene filt litt "firkantet", da tåler de mer. Men det viktigste er å ikke bruke neglene til verktøy, det er døden for lange negler. Til sist så har jeg alltid en negelfil i vesken, tar små rifter og slikt med engang.

Bruk helst glassfil, sånne grove sandpapirfiler ødelegger neglene og helt til sist unngå å file fram og tilbake på negelen :nei:

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg klipper ALDRI neglene mine, bare filer :) Jeg bruker også alltid minimum 2 lag med neglelakk, gjerne en som skal forsterke neglene. Ellers passer jeg hele tiden på file i kanter eller når de blir "rufsete" i kantene.

Jeg har mine mer avrundet enn firkantet, siden jeg syns de fliser seg opp mindre, og i tillegg er penere å se på :)

Skrevet

Jeg bruker alltid lakk på neglene, en helt dus rosafarge som lar det hvite i tippene skinner igjennom. Det synes jeg er penest :) Bruker alltid base-og topplakk. Har neglene filt litt "firkantet", da tåler de mer. Men det viktigste er å ikke bruke neglene til verktøy, det er døden for lange negler. Til sist så har jeg alltid en negelfil i vesken, tar små rifter og slikt med engang.

Bruk helst glassfil, sånne grove sandpapirfiler ødelegger neglene og helt til sist unngå å file fram og tilbake på negelen :nei:

Hva spiser du for at neglene vokser seg lange og sterke??Eller har du det bare fra naturens side??

Skrevet

runde og firekantete er pene sånne spisse er sikkelig ekle æsj for frysninger:(Ts

Skrevet

runde og firekantete er pene sånne spisse er sikkelig ekle æsj for frysninger:(Ts

Helt enig, minner meg om sånne hekse negler :filer:

Skrevet

Helt enig, minner meg om sånne hekse negler :filer:

tar du noen vitaminer miramia for at neglene forblir sterke??ts

Skrevet

Nå har ikke jeg uendelig lange negler siden det blir upraktisk for meg. Men jeg tar ingen ekstra vitaminer, spiser variert og passer på å få i meg nok via kosten. Både fett og vitaminer. Om du ikke får i deg nok kan du kanskje ha nytte av B-vitamin tilskudd, eller ølgjær som noen her inne bruker. Husk vaskehansker om du bruker sterke vaskemiddel.

Det viktigste for meg er å ha en form på neglene som passer livsstilen. Firkantede har det med å knekke hos meg siden jeg skriver endel på tastaturet (veldig ivrig iblant), mens avrundet form får mindre belastning. Filer alltid ned på best mulig måte om jeg får en liten sprekk eller rift, og tar NailTek over heile.

Etter jeg begynte med NailTek foundation er det nesten ingenting som fliser eller knekker lenger heller. Så den anbefaler jeg å prøve.

Og som en annen sa, ikke bruk neglene som verktøy! :)

Skrevet

Bruker ikke noe vitaminer, tar bare vare på de og spiser relativt sunt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...