AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Er helt grønn på dette vil gjerne begynne å ta vare på mitt utseendet.Men hvor skal man starte????Hjelp meg Hva gjør du for å se best mulid ut?
Jade Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Rens, fukt, sunt kosthold, sunn livsstil, mascara og et smil
Gjest Serena Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Du kan gjøre alt mulig for å ta vare på deg selv men har du kronisk søvn mangel er det meste for gjeves :gjeiper: Min egen erfaring.
Quirky Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Å pleie hude og hår godt med riktige produkter er etter min mening det mest grunnleggende utover det selvfølgelige som nok søvn, sunt kosthold, mosjon etc. Rens og fukt er det aller viktigste, invester i et godt renseprodukt (og gjerne en separat sminkefjerner hvis du bruker sminke), et produkt som tilfører fukt (gjerne to, én til dagbruk og en nattkrem), selvsagt tilpasset din hudtype. En mild sjampo og en god balsam (det finner du ikke på Rema) bør også stå i badehylla. Huden på kroppen trenger også pleie, spesielt nå om vinteren- jeg anbefaler Buffy bodybutter fra Lush, som peeler og tilfører fukt samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå