AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Nå til høst/vinter har jeg lyst på et par gode sko med litt varme. Kunne enten tenkt meg Hunterstøvler med sånn fòr eller Uggs. Hva anbefaler dere? Eventuelt andre merker å anbefale?
Gakkepus Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Nå til høst/vinter har jeg lyst på et par gode sko med litt varme. Kunne enten tenkt meg Hunterstøvler med sånn fòr eller Uggs. Hva anbefaler dere? Eventuelt andre merker å anbefale? Hunter er jo gummistøvler. Jeg ville ikke gått med gummistøvler hele tiden. Det er ikke bra for føttene. Jeg har to par støvler fra Ilse Jakobsen, og de er kjempegode å gå med, men ikke i lengden. Ellers har jeg veldig lave UGGS som jeg liker aller best! Føttene puster. Så uggs for all del
*Numi* Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Det er greit å huske på at Uggs ikke har noe særlig støtte for føttene, og kan skade føttene om man bruker de på asfalt hver dag. Jeg bruker mine (ikke uggs, men en etterlikning) som tøfler. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Jeg kom over noen uggs som så ut til å ha en mer soid såle: http://uggbootsmadeinaustralia.com.au/Offroader_Cardy_Short_Ugg_Socks_and_Boots_Black.aspx Men skal du gå med de ofte er ikke uggs å anbefale. Fotterapauter driver praktisk talt å forbanner dem http://www.klikk.no/helse/sykdom/article535991.ece
Annie19 Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Sjølv så har eg både hunter og uggs. Eg kjem til å kjøpe sånne sokkar som ein kan ha nedi huntersane, og veksle mellom å bruke dei og nokre boots eg har. Uggs er eg litt lei av, er jo heilt håplaust på ein slapsete vinterdag på vestlandet. Riktignok, er det "tørt" ein dag, blir dei kanskje brukt, men planen hittil er hunters med sokkar i alle fall.
fink Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Liker at du refererer til Hunterstøvler som "gode sko". :gjeiper: De er verken gode eller sko. Skjønner ikke folk at det ser tåpelig ut å gå i gummistøvler midt på vinteren? Uggs ser etter min smak tåpelig ut året rundt, men de må da være et bedre alternativ. 2
Gjest Ruccola Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Vil helt klart anbefale Sorel! Varme som fy! Fåes i mange flotte utgaver etterhvert 2
HoneyG Skrevet 10. august 2011 #10 Skrevet 10. august 2011 Jeg vil også kjøpe enten Uggs eller hunter støvler med sånne fleece sokker til. Prisen blir vell omtrent det samme? Men jeg bryr meg egentlig ikke hva som ser fint ut, jeg vil heller være tørr og varm på beina. Hunter med fór høres praktisk ut ettersom at jeg ikke har støvler heller, men og at man kan gå i snø og slaps og fortsatt være tørr. Men kanskje de er glatte og klamme? Uggs ser herlig ut, men blir man ikke gjennombløt hvis man trasker i regn og snø?? Jeg lurer også på hvordan de er i størrelsen. Har hørt at ekte uggs utvider seg en hel størrelse så man bør kjøpe en størrelse mindre. Vet ikke med hunter.. kanskje man må ha mindre hvis man skal ha de welly sokkene oppi?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #11 Skrevet 10. august 2011 Jeg vil også kjøpe enten Uggs eller hunter støvler med sånne fleece sokker til. Prisen blir vell omtrent det samme? Men jeg bryr meg egentlig ikke hva som ser fint ut, jeg vil heller være tørr og varm på beina. Hunter med fór høres praktisk ut ettersom at jeg ikke har støvler heller, men og at man kan gå i snø og slaps og fortsatt være tørr. Men kanskje de er glatte og klamme? Uggs ser herlig ut, men blir man ikke gjennombløt hvis man trasker i regn og snø?? Jeg lurer også på hvordan de er i størrelsen. Har hørt at ekte uggs utvider seg en hel størrelse så man bør kjøpe en størrelse mindre. Vet ikke med hunter.. kanskje man må ha mindre hvis man skal ha de welly sokkene oppi? Jeg har både Hunter-støvler og UGGs. Hunterstøvlene blir veldig klamme, så ville ikke kjøpt de for å bruke de som høst/vintersko. De er også ganske glatte å bruke på snø/is. Hunter er bittelitt store i størrelsen, men hvis du vil ha plass til welly sokker så kan du kjøpe din normale størrelse. UGGs er veldig varme og deilig å gå i. De er litt store i størrelsen, så hvis du vipper mellom to størrelser, så hadde jeg tatt den minste. Du må for all del ikke finne på å bruke de når det er regn eller slapsete ute. Da blir de ødelagte. Hvis du vil ha et par sko du kan bruke hele høsten og vinteren som holder deg tørr og varm på beina, ville jeg sett etter noen skinnboots med ullfor. Finnes mange fine
johoo Skrevet 10. august 2011 #12 Skrevet 10. august 2011 (endret) ingen av delene:s Endret 10. august 2011 av johoo 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #13 Skrevet 10. august 2011 Hunter hadde jeg styrt unna, klamt og glatt. Jeg har disse, bare i sort, og de er helt fantastiske! Det er spesialsåle, så de er veldig gode å gå i, og de er supervarme. Sjekk gjerne ut andre skechers vintersko, de anbefales på det varmeste. De har også sko som tåler vann. Hvis du vil ha støvler ville jeg heller gått for disse.Ikke fancy i det hele tatt, men gode og varme med godt feste.
FantasDick Skrevet 10. august 2011 #14 Skrevet 10. august 2011 ^ Det er mulig TS ikke har lyst å se ut som en polfarer i hele høst/vinter. TS; jeg ville ikke valgt verken Hunter eller Uggs for å misbruke de, men som skotøy å veksle på, sammen med flere andre par, er vel begge deler helt greie. Jeg synes Hunter er pene og passer godt når det er litt ruskevær, mens Uggs er noe av det verste jeg har sett på beina til folk. Selv bruker jeg "alt mulig" - har mange par å variere mellom og da har jeg alltid noe uansett vær.
Gjest Badabing Skrevet 11. august 2011 #15 Skrevet 11. august 2011 Uggs er tidenes styggeste sko sammen med Crocs. Og hva skjer med å gå i støvler når det er kaldt? Fatter det ikke. Støvlene mine bruker jeg når det regner. Om det ikke er for glatt til å gå i støvler, så bruker jeg noen pene, forede støvletter. Når det er 20 minus og snø, bruker jeg skikkelige vintersko fra Timberland. Ser noen nevner Sorel lenger opp, og de har vel fått et greit utvalg av vintersko ja. 2
Ethereal Skrevet 14. august 2011 #16 Skrevet 14. august 2011 Jeg kjøpte disse skoene i går, og håper de holder godt hele vinteren gjennom. De er mer feminine i virkeligheten, litt smalere og høyere. Virker gode og varme, og de er gode å ha på føttene, så de kan jeg forsåvidt anbefalle. De skal også være vanntette! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå