AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #41 Skrevet 22. september 2010 Mulig jeg var så sinnsykt vakker og deilig som ung - at de fikk voldsom prestasjonsangst ALLE MANN ....er en mulig forklaring . Dersom du vil skylde på meg da . Ja, du har nok svaret der. Fy faen, jeg er glad jeg er så stygg jeg, så mannfolka holder hodet kaldt og evner å gi meg den ene orgasmen etter den andre...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #42 Skrevet 22. september 2010 Ja, du har nok svaret der. Fy faen, jeg er glad jeg er så stygg jeg, så mannfolka holder hodet kaldt og evner å gi meg den ene orgasmen etter den andre... ha ha morsom du : ) Jeg ble veldig glad for å høre at stygge folk også får god sex ! Bra - så fint for deg .Jeg unner alle stygge mennesker på kloden GOD SEX og masse orgasmer .... Hvorfor unner ikke de stygge de vakre det samme ? Er det ikke dere stygge da som har monopol på et såkalt " vakkert indre og fin personlighet kanskje " ? Må si dere skuffer meg nok en gang ... Nå er ikke de menn jeg har rullet i høyet med - akkurat " hver -dags - kost " for sånne som deg regner jeg med ...jeg kan røpe at disse i hvertfall greier å holde hodet kaldt og presterer vell så bra heldigvis ! Så dermed er vi jo heldige begge to - til tross for svært ulikt utseende : ) Krake søker make vet du . Og de fleste finner en som " passer " til slutt ... Og det var enden på eventyret ...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #43 Skrevet 22. september 2010 Du har rett. Men definisjonen på en vellykket mann kan være så mangt i en kvinnes øyne. Jeg har definitivt hatt best sex med menn som er litt "mykere" og følsomme av natur, de vil gjerne please og vise hva de kan, samtidig som de ikke er fremmed for at kvinnen gjerne tar over eller kommer med forslag og slikt. Ja - har samme gode erfaring med disse litt " myke " menn som er litt følsomme av natur ! De er vanligvis utrolig bra i sengen og har helt magiske fantastiske deilige fingre ....De bare får det så bra til ...at det er jo som om jeg skulle ha gjordt det selv ....he he Og t.o.m bedre enn jeg selv kunne gjordt det : ) Nettopp forde de er myke og følsomme , håndterer de damer pent , forsiktig og følsomt .De er usikre på seg selv og ikke redd for å vise det ( leker ikke verdensmester ) de spør seg derfor fram og føler seg fram og er oppmerksomme på partners reaksjoner .Dette gir selvfølgelig gode resultater - samt orgasmer lett . De penetrerer også mer forsiktig og følsomt . Alltså gir ikke full gass - som de andre ....idiotene kan finne på .De er bare rett og sett roligere og mer behagelige i sengen . Veldig dominante menn - er ofte dårlige i sengen desverre - forde de ikke er lydhøre ovenfor partners ønsker eller behov , og dominerer for mye og har en tendens til å være hardhendte i både fingerferdigheter og selve jukkingen desverre , så en kvinne fort kan føle seg " overkjørt " av dem eller t.o.m ubehag , smerter osv . Ingen god opplevelse , derfor er de ofte dårlige elskere ...og en skuffelse ... tross sitt ellers tiltrekkende matcho yttre . NEI - Myke menn er såklart best i sengen ! Også nerdene kan være fantastisk bra i sengen ...Samt matcho menn med et veldig mykt indre ...de skuffer heller ikke . Kjempebra de også . Hva er deres erfaringer da - jenter ?
Gjest Anjelika Skrevet 23. september 2010 #44 Skrevet 23. september 2010 Hva er deres erfaringer da - jenter ? Min er ikke den samme som din, det er da litt mer sammensatt enn som så? Jeg har møtt den stille nerden som knuller som en rabiat hund, den myke mannen som vil piske meg, den dominante som selv vil domineres og den hardbarka karen som bare vil kose og har fingre så myke som fløyel og lette som fjær. At det kun er de som er "mykere og mer følsomme" av natur som er lydhør ovenfor kvinnens ønsker og kan la henne ta over er bare tull spør du meg.
K.A. Skrevet 24. september 2010 #45 Skrevet 24. september 2010 Dama mi har ofte blitt sur hvis jeg har kommet innen 5 minutter og hun ikke ahr fått orgamse. Da begynner hun å krangle og si at jeg bare har brukt henne etc. Men jeg klarer ikke holde meg så lenge. Hun ber meg knulle henne hardt og da spruter jeg jo fort. Hva gjør jeg da?? Du kom først i mål, du vant. Hun er bare en dårlig taper. Helt ærlig, det hadde jeg kommet til å si til henne om hun hadde reagert på den måten. Det er da hennes egoisme som lyser som julestjerna her.
K.A. Skrevet 24. september 2010 #46 Skrevet 24. september 2010 Enhver elendig mannlig elsker kan forvandle den heteste og hotteste kvinne til en passiv , skuffet og oppgitt potetsekk ! Tror nå jeg . he he Men de beste elskerne og deiligste mennene , DEILIGSTE MENNENE - får en " knallbra " het og multiorgasmisk opplevelse ofte .WOW opplevelse ! Som de vil huske LENGE etterpå : ) ...og aldri klare å glemme helt ...! Jeg har en følelse av at det er du som står bak alle anonymbruker-innleggene her. Dine 5000 ord kan lett oppsummeres på følgende vis: Hvis han er elendig i senga, er det hans feil. Hvis hun er elendig i senga, er det hans feil. HAN har det fulle og hele ansvar for at sexen skal bli bra. Det er jo dette du sier.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. september 2010 #47 Skrevet 24. september 2010 Jeg har en følelse av at det er du som står bak alle anonymbruker-innleggene her. Dine 5000 ord kan lett oppsummeres på følgende vis: Hvis han er elendig i senga, er det hans feil. Hvis hun er elendig i senga, er det hans feil. HAN har det fulle og hele ansvar for at sexen skal bli bra. Det er jo dette du sier. Det som er ille er at nasjonen renner over av kvinner med nettopp dette Det er betydelig lettere å finne slike kvinner enn kvinner son Anjelika og KateW f.eks.
Gjest Chanè Skrevet 24. september 2010 #48 Skrevet 24. september 2010 Enhver elendig mannlig elsker kan forvandle den heteste og hotteste kvinne til en passiv , skuffet og oppgitt potetsekk ! Tror nå jeg . he he Men de beste elskerne og deiligste mennene , DEILIGSTE MENNENE - får en " knallbra " het og multiorgasmisk opplevelse ofte .WOW opplevelse ! Som de vil huske LENGE etterpå : ) ...og aldri klare å glemme helt ...! Helt enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå