Gå til innhold

Kritikk etter samleie

Fremhevede innlegg

Gjest annnnnnnnonsym
Skrevet

Jenter og gutter..

1. Har du noen gang fått kritikk for et samleie? Før, under eller etter?

2. Hvordan ble du kritisert, krass kritikk eller ble den sagt vennelig?

3. Hvordan reagerte du, og reagerte han på måten du reagerte, om du f.eks ble trist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske å ha fått kritikk face to face nei. Da har det vel heller vært at gutten har sagt "kan vi ikke gjøre dette i steden?" eller lignende.

En player jeg lå med (angrer bittert på det) snakket veldig stygt om meg i ettertid til folk jeg kjente, at jeg var vid, psycho osv. Utrolig hyggelig.. Han hadde forøvrig en liten tynn pikk og kom etter 2 jokk så jeg skjønner ikke hva han klagde på.

Jeg har selvfølgelig lært endel av den episoden der, og jeg bruker mye lengre tid på å bli kjent før jeg ligger med noen, er egentlig en kjærestejente og det blir nok ikke noen flere one night stands etter den opplevelsen for å si det sånn.

Skrevet

De fleste som har datet litt opp igjennom årene, har nok møtt en eller annen idiot som har følt behov for å kritisere, også på en krass måte. I min ungdom fikk jeg grisekjeft fordi jeg hadde vært litt for brå i bevegelsene, men jeg tok ikke den kritikken alene, for hun sa hun likte det hardt, og var vant til stort på forhånd. Det var selvsagt en stor demper, fordi hun krympet seg hver gang vi forsøkte etterpå, og jeg var overforsiktig.

Skrevet

Nei jeg har ikke blitt kritisert. Selv om jeg nok burde ha blitt det noen ganger

Skrevet

Dama mi har ofte blitt sur hvis jeg har kommet innen 5 minutter og hun ikke ahr fått orgamse. Da begynner hun å krangle og si at jeg bare har brukt henne etc. Men jeg klarer ikke holde meg så lenge. Hun ber meg knulle henne hardt og da spruter jeg jo fort.

Hva gjør jeg da??

Skrevet

Dama mi har ofte blitt sur hvis jeg har kommet innen 5 minutter og hun ikke ahr fått orgamse. Da begynner hun å krangle og si at jeg bare har brukt henne etc. Men jeg klarer ikke holde meg så lenge. Hun ber meg knulle henne hardt og da spruter jeg jo fort.

Hva gjør jeg da??

Du trekker deg ut, spruter på rumpa hennes og fortsetter å humpe henne etterpå ;) vinn-vinn situasjon, dere holder på til hun kommer + du får komme TO ganger ^^

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jenter og gutter..

1. Har du noen gang fått kritikk for et samleie? Før, under eller etter?

Selfølgelig.

2. Hvordan ble du kritisert, krass kritikk eller ble den sagt vennelig?

Faking.

3. Hvordan reagerte du, og reagerte han på måten du reagerte, om du f.eks ble trist?

Skuldertrekk. De fleste kvinnre kan jo ikke få orgasme, så hvorfor skal en reagere på faking? :klø:

Gjest anonnnnnym
Skrevet

Min kjæreste har alltid skrytt av at jeg er så god i senga, og jeg har til og med spurt om jeg gjør noe galt, og om jeg skal gjøre noe mere.

Han har vert plaget med ereksjonen med meg, men har alltid sakt at det IKKE er meg. Her en dag stoppet han opp under samleie etter han ble slapp, og brøt han ut at det ikke bare var hans feil,men min feil fordi jeg ikke brukte hendene nok blant annet.

Jeg ble helt i sjokk, og lei meg selvfølgelig for at han hadde sagt noe helt annet tideligere. Da ble han dritsur og gikk. Hadde ikke jeg rett til å bli lei meg her?

kan noen hjelpe meg hver så snill?

Gjest wild bird
Skrevet

Selfølgelig.

Faking.

Skuldertrekk. De fleste kvinnre kan jo ikke få orgasme, så hvorfor skal en reagere på faking? :klø:

De fleste kvinner kan ikke få orgasme? Neivel, nei. Da lærte man noe nytt i dag også. Eller for å være slem, de du har hatt sex med har ikke vært i stand til å få orgasme med deg...

Syns bare den påstanden var veldig merkelig. Skulle gjerne sett en kilde som underbygger den.

For å svare på spørsmålet; nei, har aldri fått kritikk.

Skrevet

Du trekker deg ut, spruter på rumpa hennes og fortsetter å humpe henne etterpå ;) vinn-vinn situasjon, dere holder på til hun kommer + du får komme TO ganger ^^

En god idè er å komme en stund før dere har sex. Eller som minni sier her.

Skrevet

Nei, kritikk etter samleie har jeg ikke fått. Men kommentarer og snakk om hva som er deiligst og sånt er kanskje en form for konstruktiv kritikk...

Kritikk under samleie derimot! Merkelig hvordan tanker om ting som burde vært gjort kan poppe inn i huet på en kvinne på de mest ubeleilige tidspunkt .. og de tankene bare må ut med det samme

Skrevet

Hva gjør jeg da??

Dumper hun og finner en som behandler deg bedre. Ærlig talt, blir sur og krangler for det. Hva med å heller vise forståelse og se etter en løsning?

Skrevet

Hva med å heller vise forståelse og se etter en løsning?

Men for guds skyld ikke en utløsning :P

Jeg synes det er helt ok at gutten kommer før vi setter igang, eller tidlig, så vi kan fortsette etter en pause. Å trekke seg ut i ny og ne når man nesten kommer går også an.

Gjest brutal_mann
Skrevet

De fleste kvinner kan ikke få orgasme? Neivel, nei. Da lærte man noe nytt i dag også. Eller for å være slem, de du har hatt sex med har ikke vært i stand til å få orgasme med deg...

Syns bare den påstanden var veldig merkelig. Skulle gjerne sett en kilde som underbygger den.

For å svare på spørsmålet; nei, har aldri fått kritikk.

Nå har jeg aldri noe håp om, eller tro på, at en kvinne som tar til takke med å feie over vedkommende får orgasme. Så det var ikke noe slemt der.

Googler en litt rundt så vilen se at bare en tredjedel av alle kviner får orgasme ved samleie. Resten trenger tusenvis av andre fantasifulel innspill for å orke å være mer enn bare en potetsekk i senga. Dessverre er ikke undertegnde en stor kreativ tenker elle sirkusdirektør, slik at hun må gidde å bidra selv. Det har de da valgt å gjøre via faking.

I sum, det er lite jeg i bunn og grunn forventer positivt fra en kvinne. Ei heller innen sex.

Gjest wild bird
Skrevet

Nå har jeg aldri noe håp om, eller tro på, at en kvinne som tar til takke med å feie over vedkommende får orgasme. Så det var ikke noe slemt der.

Googler en litt rundt så vilen se at bare en tredjedel av alle kviner får orgasme ved samleie. Resten trenger tusenvis av andre fantasifulel innspill for å orke å være mer enn bare en potetsekk i senga. Dessverre er ikke undertegnde en stor kreativ tenker elle sirkusdirektør, slik at hun må gidde å bidra selv. Det har de da valgt å gjøre via faking.

I sum, det er lite jeg i bunn og grunn forventer positivt fra en kvinne. Ei heller innen sex.

Og når en summerer alle innleggene dine om de kvinnene du har vært sammen med, sitter jeg igjen med spørsmålet om hva slags kvinner du har vært borti? Enten så har du utrolig uflaks, eller så har du kjørt deg fast i et spor hvor du konsekvent velger samme type kvinne.

Det beste rådet en kan gi, er å bryte mønsteret å finne en som er den rake motsetningen av de du har hatt tidligere.

Kjenner meg aldri igjen i noen av de beskrivelsene du gir av kvinner.

Men det var en kjempedigresjon :sjenert:

Skrevet

Hva gjør jeg da??

Skjønner ikke at hun gidder å ha samleie med deg da , siden du aldri holder lenge nok ? Hun kan jo ha sex med deg UTEN samleie om hun vil .Det hadde nok jeg insistert på - om jeg var henne og du var min ubrukelige mann ...he he . Hvorfor har dere ikke sex på andre måter som er mer tilfredsstillende ? Eks fingring , oralsex , klitorisstimuli osv Siden du ikke holder under samleie uansett , så kan dere bare droppe å ha samleie fremover sammen , men gi hverandre god sex på andre måter , så begge blir fornøyd og oppnår orgasme . Dine fingre , hender og tunge blir jo aldri SLAPP ..... Så de burde hun og DU utnytte .

Er du sikker på at det ikke er 2 minutt du bruker egentlig ? Men sier 5 minutt her på KG forde det høres litt bedre ut ...?

Hadde aldri orket ha jevnlig sex med en som kommer alltid for fort og ikke gir noe tilbake i sengen , som eks fingring , oralsex , klit stimuli osv .

Skjønner ikke hvorfor enkelte damer holder dette ut , det gjør ikke jeg . Hadde raskt gått vidre til neste mann eller insistert på å få annen sex .Heldigvis - de fleste menn holder lenge og bra .I hvertfall i min aldersgruppe .Skjelden det er et problem at de kommer fort ...

Skrevet

Jeg har i hvertfall " feid over " mange menn ( ONS ) og fått orgasmer - til mine ONS forskrekkelse ... . Hvilken type kvinner velger du da selv ? Er de svake , usikre , sjenerte , passive ,prippne typer opptatt av å være perfekt , snille små , flinke jenter ? Eller selvsikker , litt dominant , sterke , pågående ,tar initiativ selv og vet hva de vil typer av kvinner med stor sexappeal ? Og gjerne leier deg i seng og er vant til å flørte ...he he

Sistnevnte - er nok de som oftest får lettest , raskest og enklest EKTE orgasmer . Tror jeg : ) Da vi er sexuelt mer aggresive selvfølgelig ..enn den andre varianten av kvinner .Bare noe jeg tror - men kan ikke bevise det : ) Du burde velge en annen type kvinne fra nå av ...noe du ikke har hatt eller opplevd før ! Om du er av interesse selv for en slik kvinne , disse har selvsagt sine kriterier de også til menn ... Er neppe " taperne " av menn de knuller på ...he he

Vakre , vellykkede menn - får BEST SEX , og mest ORGASMISK SEX fra kvinnenes side . Urettferdig - men sant !

Eller de vakre og snille menn , som lar dama få bestemme ! Attraktivt .. De får også best sex og mest orgasmisk sex . Og oppleve de råeste orgasmene til kvinner.

De andre tullingene - får klare seg med b-sexen . De andre får førsteklasses , lidenskapelig og orgasmisk sex .Hvorfor det er slik - aner jeg ikke .Men endel forskning understøtter faktisk mine påstander .

Kanskje forde en alfakvinne , får enklere orgasmer og er mer sexuelt aggresiv enn sine medsøstre fra naturens side . Og hun velger selvfølgelig menn ut fra " kremen " og øverste hylle . Noe annet gidder hun ikke knulle med .Eller er direkte turnoff for henne .

Tror dere jeg tar feil ? Eller har rett ?

Skrevet

Jeg har vel aldri fått kritikk i den forstand, men husker at kjæresten har sagt at hun skulle ønske det varte lenger et par ganger. Men man har jo blitt mer utholdende etter mer erfaring, så nå kan vi holde på ganske lenge.

En annen ting var at jeg ikke var barbert på pung/penis før, men det var jo bare å trå til med høvelen.

Skrevet

Jeg har i hvertfall " feid over " mange menn ( ONS ) og fått orgasmer - til mine ONS forskrekkelse ... . Hvilken type kvinner velger du da selv ? Er de svake , usikre , sjenerte , passive ,prippne typer opptatt av å være perfekt , snille små , flinke jenter ? Eller selvsikker , litt dominant , sterke , pågående ,tar initiativ selv og vet hva de vil typer av kvinner med stor sexappeal ? Og gjerne leier deg i seng og er vant til å flørte ...he he

Sistnevnte - er nok de som oftest får lettest , raskest og enklest EKTE orgasmer . Tror jeg : ) Da vi er sexuelt mer aggresive selvfølgelig ..enn den andre varianten av kvinner .Bare noe jeg tror - men kan ikke bevise det : ) Du burde velge en annen type kvinne fra nå av ...noe du ikke har hatt eller opplevd før ! Om du er av interesse selv for en slik kvinne , disse har selvsagt sine kriterier de også til menn ... Er neppe " taperne " av menn de knuller på ...he he

Vakre , vellykkede menn - får BEST SEX , og mest ORGASMISK SEX fra kvinnenes side . Urettferdig - men sant !

Eller de vakre og snille menn , som lar dama få bestemme ! Attraktivt .. De får også best sex og mest orgasmisk sex . Og oppleve de råeste orgasmene til kvinner.

De andre tullingene - får klare seg med b-sexen . De andre får førsteklasses , lidenskapelig og orgasmisk sex .Hvorfor det er slik - aner jeg ikke .Men endel forskning understøtter faktisk mine påstander .

Kanskje forde en alfakvinne , får enklere orgasmer og er mer sexuelt aggresiv enn sine medsøstre fra naturens side . Og hun velger selvfølgelig menn ut fra " kremen " og øverste hylle . Noe annet gidder hun ikke knulle med .Eller er direkte turnoff for henne .

Tror dere jeg tar feil ? Eller har rett ?

Du har rett. Men definisjonen på en vellykket mann kan være så mangt i en kvinnes øyne.

Jeg har definitivt hatt best sex med menn som er litt "mykere" og følsomme av natur, de vil gjerne please og vise hva de kan, samtidig som de ikke er fremmed for at kvinnen gjerne tar over eller kommer med forslag og slikt.

Skrevet

Googler en litt rundt så vilen se at bare en tredjedel av alle kviner får orgasme ved samleie. Resten trenger tusenvis av andre fantasifulel innspill for å orke å være mer enn bare en potetsekk i senga.

Det kalles for klitoristimulering.

Googlet rundt jeg, og tallene dine på kvinner som kan få orgasme stiger markant om du lokaliserer klitoris i stedet for å bare penetrere potetsekken.

Men for all del, det er aldri automatisk mannens feil likevel, det er mye viktigere at kvinnen selv har vilje, lyst og jobber for det. Og såvidt jeg har fått med meg har du bare dumpet borti forferdelige kvinnemennesker på livets landevei.

Jeg har fått kritikk en gang, det var en fyr som mente jeg ridde så hardt at han fikk vondt! Oops. Men den er han alene om, jeg satt ned intensiteten med han, men fant ut at det bare var å kjøre på som besatt igjen når jeg fikk ny mann.

Har gitt en del kritikk, men man pakker det jo inn i sukker og kanel for ikke å såre egoet. "Jeg har så lyst til å..", "Det er så deilig når du..", "Jeg blir så kåt av..", "Jeg kommer med en gang om du.." osv. Til slutt så ber de omtrent om kritikk. Folk flest har lyst å tilfredstille til det maksimale og lære seg alt om kroppen din i stedet for å bare skyte i blinde, så man bygger i min erfaring opp mye trygghet, selvtillit og nysgjerrighet/lyst til å utvikle seg når man "kritiserer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...