Gå til innhold

Hvilken brudekjole?

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gjest Kittybride ulogget

Nydelig kjole BRB - jeg skal nok innom Monsoon! De har vel nokså rimelige kjoler også - vet man ikke skal spørre om slikt men hvor mye kom din på(ikke svarplikt altså!)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det går helt greit å spørre om prisen. Jeg kjøpte skjørt med"kø", strapless topp, jakke og sko alt i silke kom på £415 (ca.5000 nok). Så jeg må si at jeg er veldig fornøyd, har allerede planer om å farge alt etter bryllupet, så kan jeg få brukt det ved flere anledninger.

BRB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kittybride ulogget

Den er ikke knallrosa, altså - og jeg vet ikke om jeg kler kritthvitt. Egentlig er det jo litt kjedelig hvis alle skal ha hvitt. det var ikke før dronning Victoria giftet seg i hvitt at det ble mote, før den tid var det brudekjoler i alle farger, inkudert sort(!). Jeg vil ikke ha en fargesprakende kjole selv, men noe litt utenom offwhite/krem/hvitt vil bli vurdert dersom kjolen er fin og jeg kler fargen. Men hver sin smak, selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte 1 og 3 best 8)

Enig med deg pusekatt :enig: men må innrømme at kjole nr 1 var helt utrolig flott, skikkelig stillig, både klassisk og sexy. Hvis ikke jeg allerede hadde kjøpt kjole, hvilke jeg gjort alt for å få prøvd nr 1.

Prøvde en lignende kjole, 2 delt hvor overdelen var korsett lignende, men de hadde kun overdelen i str, 38 og 42, men jeg måtte ha en 40 str. Skjørtet i str. 38 var passe, men jeg "trekker" litt over brystene :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa???? :o Ikke for meg!!

Kjolen kittybride sikter til er blushpink.Det vil si at den har rosa skjær (er helt lys lys rosa, som Maggie Sottero sine blush pink kjoler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 og 5 var mine favoritter, men jeg er egentlig ikke så glad i tupetopp. Det er så mange som har det i tillegg til at det ser så nakent ut. Men det er nå min mening.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...