Gå til innhold

Hvilken brudekjole?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte kjoler!

Selv syns jeg 1 og 3 var ekstra lekre.

Skrevet

Jeg likte best kjole 3 og 4, men de andre var kjempe fine de også.

Lykke til i kjolejakten :D

Skrevet

Den første var innmari fin - nummer 1 altså.

Skrevet

Hvis du er så heldig å ha kropp til å gå i kjole nr 1 eller 2, så ville jeg valgt en av dem. Ikke alle kan tillate seg en sånn kjole nemlig :roll:, og begge to var rålekre. Ellers synes jeg nr 3 var fin :wink:

Gjest Kittybride ulogget
Skrevet

Nummer en er min favoritt også, faktisk. Den er kjempefin i blush(lys rosa). Jeg kunne fått den i blush til kr. 1400(!), ubrukt, men da må jeg få den tilsendt fra Bergen for å prøve, dessuten er det såpass lenge til bryllupet at jeg føler jeg må vente litt før jeg bestemmer meg. Synes nummer en er veldig enkel samtidig som den er elegant og nett - håper den ser fin ut på når jeg får prøvd den til vinteren.

Skrevet

Jeg stemmer på mummer 3! Den var rett og slett nydelig! Ville kanskje droppet hansker...? Du er jo så høy og har str. 38, da burde ingen kjoler være upassende! :P Men hvis du selv mener du har pæreform, burde du kanskje unngå veldig utstående skjørt. (store) Lykke til med valget!

Skrevet

Nummer 3 og 4 likte jeg også best :D

Skrevet

Nr. 1 tykte eg var flott - enkel og 'rein'!

(Sjølv om eg generelt likar kjolar med stropper/armar betre enn stroppelause).

Men, som du seier - du må prøve dei på for å sjå kva som er rett for deg!

Lukke til! :wink:

Skrevet

Ehem.......... jeg synes da nr. 2 og nr. 6 var flotte. Alle var jo det da, men de tiltalte med med engang :)

Skrevet

Jeg stemmer uten tvil for kjole nummer 2! Har ikke så veldig sansen for de "tubetopp-kjolene" (de uten ermer og stropper)...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nr.2 var absolutt flottest. De andre blir litt kjedelige og veldig typisk "brudete", dvs kjoler man har sett på andre tusen ganger før. Når du er så høy som du er, og med en slank kropp, tror jeg du vil se utrolig ut in nr.2. Men det er du som skal velge... :)

Skrevet

Jeg likte nr 3. Men dette er en veldig personlig sak. Jeg syntes du skal kjenne godt etter hvilken du liker best. Deretter lukker du øynene å ser for deg kjolen på kroppen din. Hvis du liker det du ser og føler at dette er kjolen så velger du den. Prøv også å forestill deg hvordan du vil føle deg når du går opp kirkegulvet :)

Dette er en viktig besluttning , men besluttningen er din. Hva vi på nett mener er helt uvesentlig :)

Skrevet

Nr. 2 eller 4!! 2eren var skikkelig elegant - enkel og skikkelig stilig, som Gjest sa, var de andre kjoler som man har sett før, og det er sjelden (syns jeg) at jenter velger så enkle, lekre kjoler som denne!!

Skjønner at du har kvaler....

Skrevet

Jeg likte veldig godt nr.3 og nr.6! Men alle kjolen var jo fine på sin måte, kommer an på hva du er ute etter...

Gjest Kittybride ulogget
Skrevet

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva slags stil jeg vil ha ennå - enkel og strømlinjeformet eller prinsesseaktig og romantisk...men jeg har litt lyst til å ha en kjole som skiller seg litt ut, og som kler meg, selvfølgelig. Er ikke typen som liker å pynte meg med store smykker o.l., men liker feminine klær. Jeg gleder meg til å begynne å prøve kjoler - bryllupet er i september så jeg har god tid ennå.

Kommer til å prøve massevis av kjoler, ikke bare fra Angelo, med mindre jeg faller for en kjole med det samme. Jeg poster sikkert det endelige valget her på kg! Gøy å se andres kjolevalg også - mye inspirasjonå hente her!

Skrevet

Det er mye lettere å velge når du prøver dem. Det er jo først da du ser hva du kler. Men hvis du viol ha min mening, syntes jeg personlig at nr. 4 og 5 var kjempeflotte.

Skrevet

Hei

Det var mange nydelige kjoler, spesielt nr.6. Jeg var å kjøpte brudekjole i London på lørdag og endte opp med noe jeg ikke trodde jeg ville ha eller ville kle. Så man må være åpen og prøve forskjellige modeller. Jeg kjøpte min hos www.monsoon.co.uk , der kan du finne addresser til byen du skal til. Kjolene de har på internett siden er visst kjoler fra ifjor (fikk ikke vite det før jeg sto i butikken og ba om å få prøve #liberty, men det ordnet seg)

Lykke til på kjole jakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...