Thomasine Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Noen som vet om et fint og bra bildeprogram?! Gratis er selvfølgelig det beste... Jeg vil ha muligheten til å klilppe/lime, anti red eye, + mere jeg sikkert ikke ante man kunne leke seg med etter at man har fått digitalt kamera!!!
14062003 Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Fulgte det ikke program med digitalkameraet? :o
Thomasine Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2003 Nei... :-? Skulle det det?! Har "arvet" det!
Crazee Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Gratis? GIMP er eitt program som vert samanlikna litt med Photoshop og Paintshop Pro. Kanskje ikkje det enklaste å innstallere? (Har ikkje prøvd.) Pixia har òg blitt anbefalt tildlegare her på KG. IrfanView er ikkje eit bildebehandlingsprogram - men det er utruleg nyttig likevel. (Du kan arbeide litt med bileta, t.o.m. raude auge, trur eg.) Hovudsakleg brukt til å vise bilete, skalere, rotere, konvertere bilete. Litt filter kan brukast. Sjå filmar, spele mp3m ... (berre last ned plugin-ane òg ;-) )
Marianne Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg bruker Paint shop pro og er veldig fornøyd med det
Lillebi Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg synes også Paintshop Pro er veldig greit.
Thomasine Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2003 Ja, har Paint Shop Pro blitt gratis?! I tilfelle vil jeg ha det!!! Men etter noe "surfing" fant jeg "Vicmans Photo Editor". Har lastet ned, og tester ut - men foreløpig er det litt vanskelig... :-? :-?
Crazee Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 PaintShop Pro er ikkje gratis. Skal du ha siste versjon må du ut med ein del hundrelappar. Tidlegare versjonar kan dukka opp på CD-ar/DVD-ar som følgjer med data-/fotoblad. (På den måten kan du få andre graikkprogram òg - har sjølv ein del fått på denne måten ;-)) Er det forresten nokon som har erfaringar med Photogenics? Det skal vera eit svært bra program, òg. (Brukte versjon 1 for mange år sidan, og likte det då. hadde vore moro med litt oppdaterte erfaringar...)
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #10 Skrevet 7. oktober 2003 Her kan du laste ned siste paint shop pro utgave. Det er gratis å teste.. Men hvor lenge/hvor mye du får lov til å gjøre, er vel begrenset. Foresten så koster programmet 99$ i.flg. download.com. På download.com kan du også søke etter bildebehandlingsprogrammer som er gratis!
apple Skrevet 9. oktober 2003 #11 Skrevet 9. oktober 2003 Eg brukar Gimp i Linux, og det er eit kjempebra program!! Ifølge mannen min, som hadde brukt mykje Photoshop før han gjekk over til Linux, så er Gimp heilt på høgde med Photoshop, så det er nok det beste programmet du kan få som er er gratis. Men, som Photoshop, så er Gimp eit avansert program, og det kan vera litt vanskeleg å finna utav det dersom du ikkje er van med meir avanserte grafikkprogram. Men eg vil absolutt anbefala å prøva det, det finst mykje hjelp på nettet for å koma i gang. Gimp for Windows
Thomasine Skrevet 8. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2013 OK. Fant igjen den gamle tråden...nye program på markedet...denne gang leter jeg etter et bildeprogram å bruke slik at jeg kan lage collage av mange bilder...? Anyone?
fruBeist Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Picasa. For annen redigering kan du teste denne http://pixlr.com/editor/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå