Gå til innhold

233223

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

r32r2

Endret av Trajan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, var det godt å få det ut?

Jeg kom bare til å tenke på, det er kanskje mulig å rapportere innleggene til moderatorer? For de kan vel se hvilken bruker som skriver, selv om vedkommende har huket av for anonym?

Skrevet

Riktig det Dhanu skriver, rapporter innleggene så rydder moddene opp.

Skrevet

så kjipt at noen lager kvalm :tristbla: Dette er jo fritiden til mange, og det skal jo bare være koselig egentlig...

:danser: Slår ring om Trajan! :kose::danser:

Skrevet

Hvordan vet du at det er én og samme person som skriver innleggene? Det kan jo være mange forskjellige

Skrevet (endret)

Hvordan vet du at det er én og samme person som skriver innleggene? Det kan jo være mange forskjellige

Hvorfor poster du innlegg som dette som anonym bruker? Da tenker jo jeg med en gang at det er du som er "stalkeren".

Endret av Jellyfish
Skrevet

Hvorfor poster du innlegg som dette som anonym bruker? Da tenker jo jeg med en gang at det er du som er "stalkeren".

Jeg poster alltid som AnonymBruker. Grunnen til at jeg og mange andre poster som anonym har vel strengt tatt blitt forklart utallige ganger i andre tråder på KG, så jeg ser ingen grunn til å rippe opp i den diskusjonen nok en gang.

Men om du tror at jeg er en stalker kun fordi jeg poster anonymt, kan jeg berolige deg med at du tar feil. Jeg har ingen interesse av å følge med på alt hva TS skriver.

Skrevet

Om man skriver på ein lett gjennkjennelig måte så veit man vel det.

Skrevet

Om man skriver på ein lett gjennkjennelig måte så veit man vel det.

Det er klart, men det er mange tilfeller hvor anonombruker blir anklaget for å være troll, stalker og lignende. Jeg har mer enn én gang fått slengt dritt etter meg fra brukere som sier at jeg helt sikkert poster som anonym for å være ufyselig og slenge dritt. Dette er kommentarer jeg får til helt dagligdagse innlegg som verken er kontroversielle eller frekke på noen måte. Jeg har blitt anklaget for å skrive innlegg jeg ikke en gang har lest, så jeg er ikke overbevist om at det er én og samme person som forfølger TS kun ut fra hva som står her.

Skrevet

men kan ikke alle anonyme brukere som er så redd for å bli gjenkjent heller være forsiktige med å uttale seg så fritt på sitt vanlige nick?

Kjipt at man blir stemplet som gal, men man går litt rundt å ber om bråk da det er knyttet mye negativt omkrig anonyme brukere.

Skrevet

Hm, veldig frustrerende at du opplever det slik, Trajan. Her skal man jo være for å kunne kose seg og diskutere nøytralt, ikke bli forfulgt av noen som ikke en gang kan vise hvem de er.

Skrevet

men kan ikke alle anonyme brukere som er så redd for å bli gjenkjent heller være forsiktige med å uttale seg så fritt på sitt vanlige nick?

Kjipt at man blir stemplet som gal, men man går litt rundt å ber om bråk da det er knyttet mye negativt omkrig anonyme brukere.

Jeg skriver anonymt fordi jeg da jeg var innlogget i likhet med Trajan ble stalket, av særlig én annen bruker, dvs ikke en som postet anonymt.

Jeg er altså ikke anonym fordi jeg er redd for å bli "gjenkjent", men fordi jeg ble lei av å bli fotfulgt av en som hele tiden skulle pirke på alt jeg skrev om helt prosaiske, hverdagslige og ukontroversielle tema, bare fordi vedkommende hadde hengt seg helt opp i brukeren min.

Skrevet

Forstår noen poster anonymt, jeg gjør det ofte selv, men jeg stalker ingen og selv om jeg er uenige i en annen sak, har de fleste like meninger som jeg i noen saker og ditto.

Overse stalkere.

Skrevet

Er det alt du har å si? :sjenert:

Tankene mine vandret til Star Wars-universte med en gang jeg leste åpningsinnlegget.

r32r2 er nok i slekt med R2-D2. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...