Gå til innhold

Snåsamannens bokinntekter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han får gjøre hva han vil med pengene. Hollywoodkjendiser og fotballspillere får tjene seg søkkrik på sin berømmelse, skjønnhet og hobby, men en gammel krok som driver på med healing osv får kritikk? Jeg hadde kjøpt meg et feriehus i Hellas og boblebad.

Videoannonse
Annonse
Gjest VinglePetter
Skrevet

Hva med leger som sier at de ikke ble det for å tjene godt, men for å hjelpe folk? De burde jo også gi bort pengene sine da.

Jeg har aldri hørt en lege si at han ikke bryr seg om penger. Det er ikke ofte man hører dette i dagens samfunn. Poenget mitt er at Snåsamannen uttaler seg i media og sier han helst ikke vil tenke på pengene. Han skrev ikke boken for pengenes skyld, og han aner ikke hva han skal gjøre med dem, sier han jo.

Hvis han har så store problemer med at han tjener millioner av kroner på boksalget, så kan han jo bidra så det monner for kreftforskningen.

Er dere enig, eller er dere uenig i dette?

Skrevet

Han tjener penger på å skrive en bok, noe som er helt ærlig og rederlig. Det må da være hans sak hva han bruker de pengene til, herregud.

Skrevet

Jeg har aldri hørt en lege si at han ikke bryr seg om penger. Det er ikke ofte man hører dette i dagens samfunn. Poenget mitt er at Snåsamannen uttaler seg i media og sier han helst ikke vil tenke på pengene. Han skrev ikke boken for pengenes skyld, og han aner ikke hva han skal gjøre med dem, sier han jo.

Hvis han har så store problemer med at han tjener millioner av kroner på boksalget, så kan han jo bidra så det monner for kreftforskningen.

Jeg er enig i at han KAN bruke pengene på kreftforskningen, men uenig i at han BØR gjøre dette for å tilfredsstille skeptikere.

Skrevet

Jeg har aldri hørt en lege si at han ikke bryr seg om penger. Det er ikke ofte man hører dette i dagens samfunn. Poenget mitt er at Snåsamannen uttaler seg i media og sier han helst ikke vil tenke på pengene. Han skrev ikke boken for pengenes skyld, og han aner ikke hva han skal gjøre med dem, sier han jo. Hvis han har så store problemer med at han tjener millioner av kroner på boksalget, så kan han jo bidra så det monner for kreftforskningen.

Hvis du hadde fått en mikrofon stukket i ansiktet og et dumt spørsmål om hva du skal bruke pengene, ville du vel svart at du skal gi dem til kreftforskingen?

Synes forfatteren uttalte seg korrekt og uten å bidra til nysgjerrighet og almenn navlebeskuelse. Vær så snill. Han er et menneske og ikke noe media har skapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...