Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig frustrert for tiden. Og skikkelig irritabel.

"Hvorfor vil du ha sex med meg? Det virker som at du bare vil ha utløsning... Enten ved å pule, bli runka eller sugd. Så lenge du kommer, er du fornøyd. Du vet at jeg har det godt når vi har sex, men straks du har kommet er du ferdig. Så ligger jeg der og vil ha mer, men gjør ikke mye tegn til det, for det virker ikke som at du vil."

Kan jeg si det til fyren?

I perioder er lysta mi helt vekk. Men akkurat nå har jeg mye lyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå du vet han straks kommer, hopp av han, slutt å runke han etc. Gjenta et par ganger og håp at han tar hintet. Orgasmen blir sterkere for han hvis dere gjør det sånn, samtidig som sjangsen din for orgasme blir bedre. Eller ha sex med han til han nærmer seg, så avslutt med største selvfølgelighet og finn på noe annet å gjøre. Det er jo akkurat det han gjør, er det ikke?

Skrevet

"Hvorfor vil du ha sex med meg? Det virker som at du bare vil ha utløsning... Enten ved å pule, bli runka eller sugd. Så lenge du kommer, er du fornøyd. Du vet at jeg har det godt når vi har sex, men straks du har kommet er du ferdig. Så ligger jeg der og vil ha mer, men gjør ikke mye tegn til det, for det virker ikke som at du vil."

Kan jeg si det til fyren?

Syns nok at du skal si noe til han- men du bør ikke si det på en sånn anklagendes og aggressiv måte.

Det er smartere å si ting sånn at han ikke føler at du går til krig på han. Pga da vil han garantert ikke prøve å forandre noe sånn at du kan bli mer fornøyd.

Har det falt deg inn at du kanskje tolker han litt feil. Kanskje han tror at du er fornøyd- og ikke vet om at du ikke er det?

Kanske det er en ide å spørre litt forførende om han vil at du skal bli fornøyd og komme med noen forslag- i stedet for å konfrontere han med at du er overbevist om at han bare er intressert i deg som fleshlight...

For du er ikke ienne i hodet hans- og du kan faktisk ha helt feil i det du tror.

Skrevet

Fyren bør da vite om hun har fått orgasme eller ikke.

Skrevet

Nå du vet han straks kommer, hopp av han, slutt å runke han etc. Gjenta et par ganger og håp at han tar hintet. Orgasmen blir sterkere for han hvis dere gjør det sånn, samtidig som sjangsen din for orgasme blir bedre. Eller ha sex med han til han nærmer seg, så avslutt med største selvfølgelighet og finn på noe annet å gjøre. Det er jo akkurat det han gjør, er det ikke?

Det var jo en effektiv oppstart-måte for en som vil byne på en prosess med å avslutte forholdet sitt med jævlige krangler, skuffelser og annen dritt...

Skrevet

På meg virker det som at du skulle snakket med han for lenge siden. Nå er du sint og mister av og til lysten på han pga dette. Hvorfor gidder du å ha sex med han eller være sammen med han i det hele tatt?

Syns nok at du skal si noe til han- men du bør ikke si det på en sånn anklagendes og aggressiv måte.

Det er smartere å si ting sånn at han ikke føler at du går til krig på han. Pga da vil han garantert ikke prøve å forandre noe sånn at du kan bli mer fornøyd.

Hvordan bør hun si det så det går inn hos han, uten at han føler at han blir angrepet?

En mann som alltid kjører på til han kommer og driter i at jenta kanskje også er på nippet til å komme, og bare avslutter... ville jeg ikke orket å snakke om det med engang. Er han ego i senga er han sannsynligvis ego ellers også. Det er naturlig å vise interesse for partneren, også seksuelt. En dame som aldri kommer, er vel sjelden helt fornøyd?

Skrevet

It takes two to tango.. hvis damen bare ligger der og krever å bli tilfredsstilt kan jeg skjønne det blir frustrerende for typen!

Vi jenter må faktisk gjøre litt selv også, men mange tror de bare skal ta imot og la typen få dem til å komme - og det kan være vanskelig.

Hvis du mener du gjør alt du må for å komme men likevel ikke klarer det fordi typen f.eks. er for kjapp e.l. må du snakke med ham, men først kan du forsøke en variant av gjest #2 sin kommentar, nemlig stoppe opp underveis så samleiet varer lengre? Og gjerne finne ut hva du mangler for å klare å komme?

Ja jeg er jente og møkklei damer som klager over at typen ikke får dem til å komme. Skjerp dere jenter. Ta litt ansvar for deres egen orgasme.

Tsk, tsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...