Snøkorn Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hvilke sorter godteri skulle dere ønske var tilgjengelig her i Norge? Vet det er en del å fa tak i på Deli De Luca men det finnes kun i Oslo. Hvilket godteri kunne dere f.eks tenke dere å bestille fra en norsk godteributikk på internett..levert rett hjem i postkassa. Første jeg tenker på er isbre og skittles
Meaty Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Ønsker meg alle de gode, amerikanske Atkins-barene. Av vanlig godteri vil jeg si Cadbury turkish delight. Ellers har Maltesers blitt vanskelig å finne i Norge. Ikke godteri, men skulle også gjerne fått tak i Kraft dinner (mac & cheese)...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Hvilke sorter godteri skulle dere ønske var tilgjengelig her i Norge? Vet det er en del å fa tak i på Deli De Luca men det finnes kun i Oslo. Hvilket godteri kunne dere f.eks tenke dere å bestille fra en norsk godteributikk på internett..levert rett hjem i postkassa. Første jeg tenker på er isbre og skittles Deli De Luca finnes i Bergen også
Snøkorn Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Selges forresten Skittles i Norge? Hvor mye koster den eventuelt?
barnehagetanten Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Noen som har link til god nettside som sender godteri til Norge?
Fanta Exotic Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 jeg vil ha hvit toblerone og charlie og sjokoladefabrikkensjokolade! (vet ikke om det produseres lengre, men kjøpte dne i london da den filmen var ny)
Alaïne Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Jeg vil ha: MILKYBAR Double Berry! (MILKYBAR® Double Berries combines the delight of white chocolate with the fruity flavor of berries. Filled with wholesome berries in a white chocolate bar)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå