Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Har noen hvite flekker på lakenet som antagelig er spermflekker. Det går ikke vekk i vask... Får dere andre vekk spermflekker i vask? Hvordan hadde du reagert hvis du hadde truffet en type og funnet hvite flekker på lakenet hans?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Bedre med hvite flekker enn røde og brune Gå til anskaffelse av tisse-laken.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Hadde ikkje akkurat ville lagt meg på det lakenet om det hadde kvite sædflekker på seg, nei.
Gjest Iah Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Aldri i verden om jeg hadde lagt meg ned på et flekkete laken hvis jeg var på "besøk" hos noen. Da hadde jeg tenkt at A) vedkommende har nylig hatt besøk av en annen eller B) vedkommende har ikke skiftet på sengen på svært lenge. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes er verst, men begge diskvalifiserer. Hvis man har flekker på lakenet som ikke går vekk hadde jeg gått til innkjøp av ny laken.
billcat Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Sædflekker på laken kan bli permanente ja. Vet ikke hva det er i sæden, men det kan i noen tilfeller sette flekker som minner om det har vært klorin, har klart det selv.
Hinata Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Har et svart laken med noen lysere partier, tror det er spermflekker.. De synes ikke så veldig godt, og dyna ligger som regel over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå