minea Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Må begynne innkjøpet til vinterhalvåret snart, og da lurer jeg på om dere har noen tips ang. varme og gode votter/hansker til en gutt på 6 år? Vi har prøvd H&M, Kappahl, Hestra, Troll og Reima. Blir ikke helt fornøyd med noen av de. Kom med tips
Caramba Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Må begynne innkjøpet til vinterhalvåret snart, og da lurer jeg på om dere har noen tips ang. varme og gode votter/hansker til en gutt på 6 år? Vi har prøvd H&M, Kappahl, Hestra, Troll og Reima. Blir ikke helt fornøyd med noen av de. Kom med tips Ser du har prøvd Hestra, men vi har gode erfaringer med dem. Selv i sprengkulda i vinter på Østlandet. Vi kjøpte dem med ullfor og vanntett håndflate og har ikke opplevd at gutten har vært kald eller våt.
Leanne Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg er også super fornøyd med Hestra. Begge barna 3 og 5 har hatt Hestra votter flere vintre, har det selv også. Aldri opplevd at barna har blitt kalde eller våte når de har brukt Hestra vottene..
Celtic Heart Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Mine vil kun bruke hjemmestrikka ullvotter. Har både vanlig superwash ull og alpakka ull. Når det er som kaldest bruker vi allpakka innerst og superwash ytterst. Jeg synes fordelen med ull er at selv om de blir våte så blir de ikke kalde. Fant aldri noen typer polvotter som unger og foreldre var fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå