Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Alle menn jeg har vært med har beveget fingrene forsiktig rundt klitten når vi har hatt sex, og så etterhvert økt tempo og trykk litt. Men han jeg er med nå har stort sett ikke fingrene der, og når han har det er han hardhendt og rett på. Da flytter jeg hånda hans litt, prøver å vise åssen jeg vil ha det... Han holder på litt og så flytter han fingrene helt vekk igjen. Må jeg virkelig snakke med han om dette? Hva skal jeg si? Trodde "alle" visste at jenter som regel trenger å få stimulert klitten også. Jeg kan bare gjøre det sjøl tenker mange kanskje, men mine hender og fingre er opptatte med å gjøre ting som er deilig for han.
Piper Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Snakk med han om det utenfor sengen, og forklar han hva du liker. Si at det er godt det han gjør, men om han gjør si og så vil det bli enda bedre.
Sodrac Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Selvfølgelig bør du forklare hva du liker. Dette varierer jo fra person til person. På samme måte som kvinenr tror de kan kunsten å gi oralsex kan jeg informere om at jeg kun har opplevd en kvinne som virkelig kunne dette, i alle fall på en måte som passet meg. Men igjen, dette er individuelt. Er også sjeleglad for at noen har orket å gi meg noen hint om hva jeg bør gjøre og hva jeg ikke bør gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Det er ingen skam å være litt sjenert og la han vite at du ikke helt vet hvordan du skal si dette til han. Når dere sitter og snakker og tonen mellom dere er god, kan du si noe slikt "du.. atte.. vi har jo hatt endel sex... men vi har aldri snakket så mye om det. så nå har jeg lyst til at vi skal snakke litt om det. hva vi liker, hva vi ikke liker og sånt..." Så sier han seg sikkert enig, så er dere igang. Er det noe du har lagt merke til at han liker/ikke liker, kan du jo spørre litt forsiktig om det. Hvis det er flere ting du vil/ikke vil han skal gjøre, bør du ikke buse ut med alt på en gang. Det handler om dere, ikke bare deg eller bare han. Det er ikke så gøy for han hvis han vet at du har tenkt masse på alt du synes er på trynet at han gjør.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Klar tale neste gang dere har sex. "Ikke så hardt og rett på" ... "Sånn ja! Deilig!" ... "Ikke stopp!" osv.
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 (endret) Alle menn jeg har vært med har beveget fingrene forsiktig rundt klitten når vi har hatt sex, og så etterhvert økt tempo og trykk litt. Men han jeg er med nå har stort sett ikke fingrene der, og når han har det er han hardhendt og rett på. Da flytter jeg hånda hans litt, prøver å vise åssen jeg vil ha det... Han holder på litt og så flytter han fingrene helt vekk igjen. Må jeg virkelig snakke med han om dette? Hva skal jeg si? Trodde "alle" visste at jenter som regel trenger å få stimulert klitten også. Jeg kan bare gjøre det sjøl tenker mange kanskje, men mine hender og fingre er opptatte med å gjøre ting som er deilig for han. Nei for all del, du trenger ikke si noe som helst. Jeg var overbevist om at alle kvinner var inneforstått med at menn er tankelesere og at det skulle bare mangle at vi, ved hjelp av et par knips og litt magi, fikk dere over i det multiorgastiske nirvana. Trenger jeg tilføye et par :ironi: ?? For øvrig: Tipsene fra den anonyme rett over mitt lille utbrudd var bulls-eye! Endret 20. september 2010 av Gorgonzola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå