Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hva skal til for at du sletter en gammel bestevenn fra Fb men beholder folk på lista som du misliker og ikke har kontakt med?
Gjest Spinell Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg har ingen som jeg både misliker og ikke har kontakt med på lista, for disse ville jeg ikke akseptert venneforespørsler fra i utgangspunktet. Hadde jeg ved en feil godtatt en slik venneforespørsel ville den fort blitt slettet. Gamle bestevenner har jeg veldig høy terskel for å slette. Det må i så tilfelle være etter en eller annen form for utilgivelig handling/svik. Ville heller satt begrensninger på hva vedkommende får se av profilen min. Endret 20. september 2010 av Spinell
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 ja man blir nysgjerrig på hva slags jævelskap man har gjort som fører til at man blir sletta.. Synes nesten det er litt stas,enn at noen føler slik avsky av å se meg på fb at de må slette meg Nåja,vi har alle våre kriterier.
Djungelvrål Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Har sletta mange. Det patetiske er at de prøver å legge seg til igjen. Ta et hint liksom.....
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Har sletta mange. Det patetiske er at de prøver å legge seg til igjen. Ta et hint liksom..... Kan jeg spørre om hvilke årsaker det er til at du har sletta så mange?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 jeg har ikke folk på vennelista mi med mindre jeg faktisk liker dem og er venn med dem. det har skjedd at jeg har sletta et par ja men de vet at jeg ikke har noe til overs for dem lenger.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 jeg slettet en, men bare fordi hun kommenterte alle bildene mine, sendte meg private meldinger hver dag, så jeg følte meg "stalked". Da jeg slettet henne var jeg gravid og full av hormoner, vet ikke om dette er noe excuse Hun klaget til ALLE ex-klassekameratene som vi hadde felles at jeg slettet henne Get over it, sier jeg bare. Hun var ikke noe venn liksom, bare bekjent fra skolen
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Jeg er også flink til å slette gamle "venner". De som jeg ikke har kontakt med lengre, de som jeg ikke er interessert i at skal se mine feriebilder, de som bare er venner der, men som man egentlig ikke hadde hilst på ute selv om vi en gang gikk på samme barneskole... Osv osv. Slett slett, enkelt og greit..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Jeg har slettet mangen. Slettet mangen som var bekjennte gjennom min eksmann. Mangen jenter i den gjengen som jeg kun hilste på på fester og et hei på butikken. Jeg har ikke behov for å ha folk der inne som jeg ikke har noe tilknyting til og som jeg aldri prater med. En del har lagt meg til igjen og ta hintet tenker jeg også
Djungelvrål Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Kan jeg spørre om hvilke årsaker det er til at du har sletta så mange? Ikke interresert i ha folk på lista mi jeg ikke har noe som helst å gjøre med, er heller ikke intr i vite noe som helst om livene deres. Er ikke typen som har 500 venner på face, ser ikke poenget. Kunne hatt like mange selv men hva er vitsen. Folk man har vært på fest med en gang og som man knapt snakket med gidder jeg ikke ha, ei heller uintressante folk jeg har gått i klasse med en gang på 80 tallet. Nææææ
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Ikke interresert i ha folk på lista mi jeg ikke har noe som helst å gjøre med, er heller ikke intr i vite noe som helst om livene deres. Er ikke typen som har 500 venner på face, ser ikke poenget. Kunne hatt like mange selv men hva er vitsen. Folk man har vært på fest med en gang og som man knapt snakket med gidder jeg ikke ha, ei heller uintressante folk jeg har gått i klasse med en gang på 80 tallet. Nææææ Hvorfor var de du har sletta på vennelista di i utgangspunket..?
-milla j- Skrevet 20. september 2010 #12 Skrevet 20. september 2010 Har ikke veldig mange fb-venner, kun de jeg har hatt kontakt med siste par årene. Men jeg er litt restriktiv på slettingen, legger dem heller i begrenset profil-gruppen enn å slette dem
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #13 Skrevet 20. september 2010 Jeg har slettet noen jeg ikke hadde noe som helst til felles med. La dem til i utgangspunktet fordi de var gamle klassekamerater o.l, men vi sa aldri et ord til hverandre, unntatt gratulerer med dagen og evt et initielt "hvordan går det og hva driver du med?". Noen slike perifere har jeg slettet mest fordi de skriver irriterende statusoppdateringer, med detaljerte graviditetsbeskrivelser, syting over bagateller osv. Tåler mer sånt fra nærmere bekjente. Det hadde skullet mye til før jeg slettet en tidligere bestevenn/venninne, i såfall måtte vedkommende ha gjort noe skikkelig ille. Som å lure meg, baksnakke, legge drøyt an på kjæresten min e.l. Og slike venner har jeg aldri hatt... Men ei tidligere venninne slettet både meg og flere andre venner på facebook - vi hadde ikke så mye kontakt etter en tidligere konflikt, men hadde liksom gjort opp, de andre venninnene hadde hun endel kontakt med. Greia var først at hun trodde vi hadde ignorert henne i forbindelse med et arrangement vi drev og planla. Så la hun til noen igjen (jeg droppet det da jeg var lei av drama fra den kanten), og i løpet av et par år slettet hun vel de fleste med klar beskjed om at de ikke var "gode nok" venninner (eg.: satte ikke av tid til å treffe henne ofte nok. Dette er voksne folk med små barn, full jobb og som bor opptil 10 mil fra hverandre).
Piral Skrevet 20. september 2010 #14 Skrevet 20. september 2010 Hmm, har vel ikke slettet noen facebook venner så vidt jeg kommer på. Men når det er sagt så har jeg ikke så veldig mange venner der heller (i forhold til mange andre), og legger ikke til folk jeg generelt ikke omgåes med. Så da blir det ikke så mye sletting heller
MissStiles Skrevet 20. september 2010 #15 Skrevet 20. september 2010 I det siste har jeg også slettet mange som jeg aldri prater med. Ser ikke noe poeng i å ha dem der.
Gjest thumbsup Skrevet 20. september 2010 #16 Skrevet 20. september 2010 innpåslitne folk som søker altformye kontakt er en god grunn til at jeg blir skeptisk og kan i værste fall slette denne personen fra FB. jeg er mer en person som trenger rom til meg selv, og tar det som en selvfølge at de som kjenner meg også gir meg passe avstand. Med riktig avstand, kan jeg gradvis knytte sterkere vennskapsbånd, ikke omvendt. Funker ikke for meg
Djungelvrål Skrevet 20. september 2010 #17 Skrevet 20. september 2010 Hvorfor var de du har sletta på vennelista di i utgangspunket..? Var litt nysjerrig og da jeg hadde tilfredstillt den ble de sletta.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #18 Skrevet 20. september 2010 Har faktisk aldri slettet noen. Setter en del som skjulte. Jeg sender svært få forespørsler om FBvennskap og er ganske restriktiv på hvem jeg godtar forespørsler fra. Enten må det være en reel venn, eller en nær slektning. Det kan være en grei kjenning men da kan de ikke ha folk jeg ikke liker på vennelista si. Opplevde tidligere at når jeg godtok en i og forseg grei person som venn så deiset det inn forespørsler fra de mindre interessante vennene til den jeg hadde godtatt. Det var rimelig plagsomt.
Sophie-Ann Skrevet 21. september 2010 #19 Skrevet 21. september 2010 Jeg slettet hele profilen min, opprettet en ny en, med de strengeste "vilkårene", er ikke søkbar eller noe. Har kun noen få venner, men kan ringe til alle sammen midt på natten hvis det skulle være noe. Har fått to forespørsler, men har ignorert dem. Ingen familiemedlemmer eller kollegaer får bli mine venner. Ferdig arbeid.
Gjest Vilma Skrevet 21. september 2010 #20 Skrevet 21. september 2010 Jeg gjør som Vinnie, godtar venneforespørsler av nysgjerrighet og sletter dem når jeg går lei. Er det en så god venn at du burde være på facebookvennelista er det jo bare å ringe og høre hva som er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå