Gå til innhold

Vanvittig sexlyst

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet

Råd mottas med takk!

Vel, du må for det første slutte å legge all din verdi i ditt kjønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du må for det første slutte å legge all din verdi i ditt kjønn.

Hva mener du?

Skrevet

Trissa jeg lurte på en ting, liker du å være utro, tenner det deg? hvem er du? hvor kommer du fra?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hva mener du?

"Han får meg til å føle meg stygg og uattraktiv selv om jeg vet at jeg ikke er det "

Les setningen 3 ganger, og tenk på hva han spesifikt gjør for å få deg til å føle deg stygg og uattraktiv!

Gjest Christine
Skrevet

Trissa jeg lurte på en ting, liker du å være utro, tenner det deg? hvem er du? hvor kommer du fra?

Hvorfor spør du om det?

Skrevet

Jeg kan være sånn i perioder, men det er ikke konstant.

Onanerer ikke nødvendigvis så mye da, bare om jeg er hjemme og ikke har stort annet å ta meg til. Tror kanskje det er litt forskjell på menn og kvinner der (?). Altså, jeg får jo ikke "ballespreng", selv om jeg kjenner det kribler på jobb så går jeg ikke på toalettet og onanerer. Klarer fint å bare la det krible og gå over, synes det er litt kos å være kåt uten at jeg trenger å nå klimaks hver gang.

Om du ikke synes det er et problem, så er det jo ikke det da. Jeg vet det kan være det for noen, det er sikkert en lidelse med et navn det også (en form for hyperseksualitet?). Blir det en avhengighet som går utover andre ting i hverdagen så er det jo noe man må ta fatt i.

Jeg vet kjæresten min er nærmest konstant kåt, han sverger til å slite seg ut på skikkelig hard trening når det står på som verst.

• 3 uker senere...
Skrevet

nei jeg liker ikke å være utro

Skrevet

"Han får meg til å føle meg stygg og uattraktiv selv om jeg vet at jeg ikke er det "

Les setningen 3 ganger, og tenk på hva han spesifikt gjør for å få deg til å føle deg stygg og uattraktiv!

fordi JEG føler at han ikke tenner på meg slik jeg tenner på han..Les du oogså!

Gjest MikeWaters
Skrevet

fordi JEG føler at han ikke tenner på meg slik jeg tenner på han

Så HAN har egentlig ikke gjort noenting for å få deg til å føle deg stygg og uattraktiv, annet enn å ha et avvikende lystmønster enn deg.

Satan, for en drittsekk du er sammen med :)

Skrevet

Så HAN har egentlig ikke gjort noenting for å få deg til å føle deg stygg og uattraktiv, annet enn å ha et avvikende lystmønster enn deg.

Satan, for en drittsekk du er sammen med :)

Det har han også gjort ja...mEN ORKER IKKE UTLEVERE HELE SAMLIVET VÅRT til deg :) opps capsn var på en stund der..Det er flere ting som gjør det, men hovedsaken er ulikt tenningsmønster ja

Gjest MikeWaters
Skrevet

men hovedsaken er ulikt tenningsmønster ja

Vel, hold det gjerne for deg selv, dette er ikke mitt problem. Men alt jeg hører er at dere har forskjellig lystkurve (relativt vanlig om jeg må få si) og at det av en eller annen merkelig grunn får deg til å føle deg stygg!?

Ikke rart han får prestasjonsangst, litt av en byrde å legge hele ditt selvbilde i hans ereksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...