Gå til innhold

Hvor viktig er det med fine pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker på sex hele tiden, og har nå begynt å jakte...! :P

Elsker sex!!! Men en ting som gjør at jeg er tilbakeholden når det gjelder å komme i kontakt med menn er puppene mine.... Jeg har født to barn, og ammet dem lenge begge to. Puppene mine er tydelig preget av det, og er ikke fine i det hele tatt!! Jeg ser bra ut ellers, men tør ikke flørte så mye med menn selv om jeg har veldig lyst. Fordi jeg er redd for at de skal bli sjokkerte og miste lysten på meg når de ser puppene.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 29 år, men ser en del yngre ut. Noe som kanskje gjør sjokket enda større når de ser puppene...

Skrevet

Jeg synes du skal ta det med knusende ro, husk at menn ikke akkurat tenker når ei dame kler seg naken. Alt blodet strømmer ned i kuken, og vi vil bare knulle. :)

Skrevet

Jeg skal ikke påstå at jeg representerer alle menn, men jeg kjenner ingen som dveler spesielt ved pupper. Det er selvfølgelig utseende som gir førsteinntrykket, men det er det som sitter mellom ørene og som kommer ut av munnen som avgjør hvor sexy en kvinne er for mitt vedkommede. Så du kan nok helt fint slutte å bekymre deg og heller kose deg med flørtingen. Lykke til:)

Skrevet

Jeg vet hvordan det er, men for min del er jeg mer redd for at menn skal synst jeg er for vid der nede pga 3 fødsler :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...