Sarafina Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Tenker å reise på en ukes ferie i desember, eller slutten av november. Håper på sol og badevær. Har pleid å dra til Thailand på vinteren, men nå ønsker jeg meg kortere flyreise. Har vurdert Egypt, Marokko, Tenerife, Gran Canaria, Tyrkia eller Hellas. Hva vil dere anbefale?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg vil anbefale at du tar valget mellom disse stedene på ett annet grunnlag enn først og fremst det med bading, siden du ikke er garantert badevær på noen av dem i desember. Hellas er vel rimelig lukkeland på vinteren, så det anbefaler jeg ikke. Egypt og Marokko kan jo være fine destinasjoner i desember dersom man fokuserer på de tingene man kan se og heller bader dersom været skulle slå til. Kanariøyene er de sydligste av disse destinasjonene, men heller ikke her er du sikret badevær i desember. Tyrkia har jeg ikke noe kjennskap til. Har du vurdert å dra litt lenger sør? Ghana, Kenya el? Det blir lengre flyreise enn til destinasjonene du nevnte, men kortere enn til Thailand.
Sarafina Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg vil anbefale at du tar valget mellom disse stedene på ett annet grunnlag enn først og fremst det med bading, siden du ikke er garantert badevær på noen av dem i desember. Hellas er vel rimelig lukkeland på vinteren, så det anbefaler jeg ikke. Egypt og Marokko kan jo være fine destinasjoner i desember dersom man fokuserer på de tingene man kan se og heller bader dersom været skulle slå til. Kanariøyene er de sydligste av disse destinasjonene, men heller ikke her er du sikret badevær i desember. Tyrkia har jeg ikke noe kjennskap til. Har du vurdert å dra litt lenger sør? Ghana, Kenya el? Det blir lengre flyreise enn til destinasjonene du nevnte, men kortere enn til Thailand. takk skal du ha for et fint svar Det er sant - Egypt, Marokko og Kanariøyene har kanskje like store sjanser for fint vær på den tida, selv om Kanariøyene ligger lengst sør? Jeg kan absolutt tenke meg å reise til Ghana eller Kenya. Men ser at det blir ganske mye dyrere enn de andre stedene. Vi har pleid å feriere på vinteren, og blant annet vært i Mexico og India. Elsker å se mer av verden, Kanariøyene er jo liksom ikke så spennende. Men i år mistet samboeren min den faste jobben sin, så vi fant ut at vi måtte nøye oss med en ukes rimelig ferie i år.
Sarafina Skrevet 20. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2010 takk skal du ha for et fint svar Det er sant - Egypt, Marokko og Kanariøyene har kanskje like store sjanser for fint vær på den tida, selv om Kanariøyene ligger lengst sør? Jeg kan absolutt tenke meg å reise til Ghana eller Kenya. Men ser at det blir ganske mye dyrere enn de andre stedene. Vi har pleid å feriere på vinteren, og blant annet vært i Mexico og India. Elsker å se mer av verden, Kanariøyene er jo liksom ikke så spennende. Men i år mistet samboeren min den faste jobben sin, så vi fant ut at vi måtte nøye oss med en ukes rimelig ferie i år. Lurer på om det er best sjanse for godvær i Egypt eller Tenerife? Tror de to henger høyest på lista mi akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå